با امکان خرید بصورت اقساطی ۱۲ یا ۲۴ ماهه اعلام شد؛

شرایط فروش خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم – مهر ماه ۱۴۰۳

شرایط فروش خودرو BAC X3 Pro با قیمت ۱میلیارد و ۵۰میلیون تومان و امکان خرید اقساطی با بازپرداخت ۱۲ یا ۲۴ ماهه توسط خودروسازان بم اعلام شد.

پنجشنبه - ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
شرایط فروش خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم - مهر ماه ۱۴۰۳

شرایط فروش خودرو BAC X3 Pro، ویژه نیمه دوم مهر ماه ۱۴۰۳، توسط خودروسازان بم اعلام شد. طبق بخشنامه اعلامی توسط خودروسازان بم، طرح فروش جدید خودرو BAC X3 Pro قرار است از پانزدهم مهر ماه آغاز شود و متقاضیان تا بیستم مهر ماه فرصت این را خواهند داشت تا نسبت به خرید این هاچبک کراس جدید بازار بصورت نقدی و یا اقساطی، با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اقدام نمایند.

شرایط فروش خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم - مهر ماه ۱۴۰۳

شرایط فروش BAC X3 Pro خودروسازان بم

طبق بخشنامه اعلامی، این طرح فروش خودرو BAC X3 Pro بصورت اینترنتی و از طریق درگاه فروش محصولات خودروسازان بم به اجرا درمی‌آید و امکان ثبت‌نام این خودرو در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری، قهوه‌ای متالیک و سبزآبی معمولی وجود دارد. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش BAC X3 Pro خودروسازان بم – مهر ۱۴۰۳
قیمت مصوبموعد تحویلجریمه تاخیر
۱.۰۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان۹۰ روز کاری۳ درصد ماهیانه
رنگ‌های قابل‌عرضه: سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری، قهوه‌ای متالیک، سبزآبی معمولی
شرایط فروش اقساطی
پیش‌پرداختاقساط ۱۲ ماههاقساط ۲۴ ماهه
۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان۴ فقره چک ۳ ماهه
به مبلغ
۷۱.۷۶۱.۷۰۰ تومان
۸ فقره چک ۳ ماهه
به مبلغ
۴۲.۱۵۸.۱۰۰ تومان
سررسید اولین چک: ۱۴۰۴/۰۱/۲۵
زمان ثبت‌نام: ۱۵ الی ۲۰ مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم - مهر ماه ۱۴۰۳

برای این طرح، نه سود مشارکت لحاظ شده، و نه سود انصراف، اما در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، ۳ درصد ماهیانه جریمه تاخیر متوجه شرکت خواهد بود. گفتنی است برای طرح فروش نقدی، وجه کامل خودرو در هنگام ثبت‌نام دریافت می‌شود. در طرح فروش اقساطی اما ۸۰۰ میلیون تومان از وجه خودرو در هنگام ثبت‌نام، به عنوان پیش‌پرداخت از متقاضیان خرید، دریافت می‌شود و باقیمانده وجه خودرو در قالب تسهیلات ۱۲ یا ۲۴ ماهه قابل تسویه است.

در بازپرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات، ۴ فقره چک با فواصل سه ماهه از مشتری دریافت می‎شود و مبلغ هر یک از چک های ارائه شده نیز ۷۱ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۷۰۰ تومان می‌باشد. در بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز ۸ فقره چک با فواصل سه ماهه از مشتری دریافت می‌شود که مبلغ هر یک از آنها، ۴۲ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۱۰۰ تومان می‌باشد. در هر دو حالت اما سررسید اولین چک می‌بایست ۲۵ فروردین ۱۴۰۴ باشد. و طبیعی است که سند خودرو، تا پایان اقساط در رهن شرکت خواهد بود.

شرایط فروش خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم - مهر ماه ۱۴۰۳

مشخصات و امکانات BAC X3 Pro

خودرو BAC X3 Pro، همانطور که اشاره شد، یک هاچبک کراس است، از تولیدات Geely (تحت برند مِیپِل). این خودرو که در بازار خودرو کشورمان، رو در روی خودروهایی نظیر MVM X33 Cross قرار می‌گیرد، دارای یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۰۲ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور بوده، گیربکس آن از نوع CVT است.

از جمله امکانات آن باید به ایربگ‌های جلو، کنترل پایداری الکترونیک، کنترل هرزگردی، ABS+EBD+EBA و نمایش فشار باد تایرها در بخش ایمنی اشاره کرد. در بخش رفاهی نیز BAC X3 Pro از امکاناتی نظیر کروزکنترل، سانروف، آینه‌های برقی دارای گرمکن، ورود و استارت بدون کلید، مولتی‌مدیا با نمایشگر هشت اینچ، تنظیم دستی شش حالته صندلی راننده و چهار حالته صندلی سرنشین جلو، روکش چرم صندلی‌ها، دوربین دنده عقب و فرمان برقی با کنترلگرهای چندمنظوره بهره می‌برد.

شرایط فروش خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم - مهر ماه ۱۴۰۳

در کنار اینها باید به بهره‌مندی BAC X3 Pro از چراغ‌های اتوماتیک جلو با دیلایت، سنسور دنده عقب و رینگ‌های آلومینیومی ۱۶ اینچ اشاره کنیم. لازم به ذکر است مصرف سوخت ترکیبی موتور چهار سیلندر این خودرو جدید خودروسازان بم، صدی ۶.۱ لیتر بوده، حالت رانندگی Eco و Sport برای آن در نظر گرفته شده.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟