ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه وارداتی‌ها؛

شرایط فروش سوزوکی فرانکس وارداتی راساموتور

شرایط و موعد تکمیل وجه خودرو وارداتی سوزوکی فرانکس، ویژه متقاضیان اولویت دهی شده سامانه یکپارچه وارداتی‌ها توسط راساموتور خاورمیانه اعلام شد.

یکشنبه - ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
شرایط فروش سوزوکی فرانکس وارداتی راساموتور خاورمیانه

راساموتور خاورمیانه از امروز (هشتم مهر ماه) سایت فروش محصولات خود را برای تکمیل وجه متقاضیان اولویت‌دهی شده خرید سوزوکی فرانکس وارداتی، باز کرده. در این نوبت که ویژه پیش‌ثبت‌نام کنندگان طرح اخیر فروش خودرو های وارداتی است، قیمت قطعی و نهایی سوزوکی فرانکس وارداتی راساموتور خاورمیانه، ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده. البته برای ثبت‌نام، مشتری می‌بایست ۶۲۵ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت واریز کند و مابقی، در زمان صدور دعوتنامه از مشتری دریافت خواهد شد.

شرایط فروش سوزوکی فرانکس وارداتی راساموتور خاورمیانه

همانطور که اشاره شد، فرصت تکمیل وجه از صبح هشتم مهر ماه آغاز شده و متقاضیان، تا پایان روز پنجشنبه ۱۲ مهر ماه فرصت این را خواهند داشت تا با واریز پییش‌پرداخت اعلامی، ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

سوزوکی فرانکس یک کراس‌اوور کوچک با تناسبات کوپه‌مانند است که طول بدنه تقریبا چهار متری دارد و تناسبات و طراحی اسپرتی و جذاب. موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی هایبرید با ۱۰۱ اسب‌بخار قدرت، محرک این خودرو بوده، گیربکس به‌کار رفته در آن، از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است.

سوزوکی فرانکس وارداتی راساموتور خاورمیانه

با این پیشرانه که توان تولید ۱۳۷ نیوتن‌متر گشتاور را دارد، سوزوکی فرانکس وارداتی راساموتور خاورمیانه در سیکل ترکیبی، صدی تنها ۵.۴ لیتر بنزین می‌سوزاند. صفر تا صد خودرو نیز ۱۱ ثانیه اعلام شده.

از امکانات سوزوکی فرانکس وارداتی راساموتور خاورمیانه باید به مواردی نظیر کروزکنترل، ایربگ‌های جلو، ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، ورود و استارت بدون کلید، مولتی‌مدیا ۹ اینچ، سیستم دید ۳۶۰ درجه و تهویه اتوماتیک اشاره کنیم. در این خودرو، صندلی های جلو، دستی بوده، تنظیم ۶ جهته برای راننده دارد. سیستم صوتی با ۶ بلندگو، GPS، هدآپ دیسپلی، شارژر وایرلس، سنسور نور و سنسور پارک عقب نیز از دیگر امکانات سوزوکی فرانکس وارداتی راساموتور خاورمیانه می‌باشند.

سوزوکی فرانکس وارداتی راساموتور خاورمیانه

گفتنی است در این خودرو، سیستم استاپ/استارت هوشمند به‌کار رفته که در هنگام توقف در ترافیک یا پُشت چراغ قرمز، بصورت اتوماتیک موتور را خاموش می‌کند و با فشردن پدال گاز، موتور مجددا روشن می‌شود. این ویژگی، برای کنترل بهینه‌تر مصرف سوخت خودرو است.

گردش مجدد گاز اگزوز یا همان EGR، سیستم بازیابی انرژی حاصل از ترمزگیری جهت شارژ باتری‌های ۱۲ ولت لیتیم-یون، جایگزینی موتور الکتریکی به جای استارت، استفاده از ۲ انژکتور برای هر سیلندر و زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌های دود و هوا نیز از دیگر ویژگی‌هایی هستند که پیشرانه و مجموعه محرکه سوزوکی فرانکس وارداتی در خود دارد. در ضمن، برای القاء حس اسپرتی‌تر، از شیفتر های پُشت فرمان برای تعویض دنده استفاده شده.

شرایط فروش سوزوکی فرانکس وارداتی راساموتور خاورمیانه
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟