با قیمت مصوب ۲.۱۳۷.۲۵۱.۰۰۰ تومان اعلام شد؛

شرایط فروش خودرو برقی هونگچی E-QM5 گروه بهمن بصورت نقدی و اعتباری

بخشنامه فروش نقدی و یا اعتباری خودرو برقی وارداتی هونگچی E-QM5 شرکت بی‌ام کارز با تحویل هفته دوم آذر در سایت فروش محصولات گروه بهمن فعال شده.

چهارشنبه - ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
شرایط فروش خودرو برقی هونگچی E-QM5 گروه بهمن بصورت نقدی و اعتباری

بی‌ام کارز خبر از آغاز فروش خودرو لوکس و تمام برقی هونگچی E-QM5 به صورت نقدی و یا اعتباری با قیمت قطعی و در تعداد محدود از امروز (چهارشنبه، چهارم مهر ماه) داده است. در طرح فروش خودرو تمام برقی هونگچی E-QM5 که بصورت آنلاین و از طریق درگاه فروش محصولات گروه بهمن انجام می‌شود، قیمت خودرو، ۲ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۲۵۱ هزار تومان در نظر گرفته است.

زمان تحویل خودرو در این طرح فروش، هفته دوم آذر ماه سال جاری با سود انصراف ۱۷.۵ درصدی و جریمه تاخیر ۲.۵ درصدی، اعلام شده است. رنگ قابل انتخاب نیز سفید با تریم مشکی و مدل ۲۰۲۴ است. لازم به ذکر است خودرو هونگچی در این طرح فروش با گارانتی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر به خریداران تحویل داده خواهد شد.

Hongqi E-QM5 by BM Cars Bahman Group
شرایط فروش خودرو برقی هونگچی E-QM5
قیمت مصوبرنگتحویل
۲.۱۳۷.۲۵۱.۰۰۰ تومانسفید با تریم داخلی مشکیهفته دوم آذر ماه ۱۴۰۳
سود انصراف: ۱۷.۵ درصد سالیانه
جریمه تاخیر: ۲.۵ درصد سالیانه
شرایط فروش اقساطی (اعتباری)
پیش‌پرداختبازپرداختاقساط
۱.۲۸۲.۳۵۰.۸۰۰ تومان    ۱۲ ماهه
با سود ۱۸ درصد
۴چک ۳ماهه به‌مبلغ
۲۴۲.۷۵۴.۸۰۰ تومان
۱۸ ماهه
با سود ۲۳ درصد
۶چک ۳ماهه به‌مبلغ
۱۷۸.۷۲۹.۷۰۰ تومان
۲۴ ماهه
با سود ۲۳ درصد
۸چک ۳ماهه به‌مبلغ
۱۴۱.۶۸۳.۵۰۰ تومان
Hongqi E-QM5 by BM Cars Bahman Group

شرایط فروش اعتباری هونگچی EQM-5

فروش اعتباری هونگچی با امکان انتخاب بازپرداخت ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه با پیش‌پرداخت ۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان انجام می‌شود. در مدل بازپرداخت ۱۲ ماهه، نیاز به چهار فقره چک با فواصل سررسید سه ماهه به مبلغ ۲۴۲ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۸۰۰ تومان دارید.

در روش بازپرداخت ۱۸ ماهه می‌بایست ۶ فقره چک سه ماهه به مبلغ ۱۷۸ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان در وجه شرکت صادر و ارائه شود. در روش بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز ۸ فقره چک به مبلغ ۱۴۱ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۵۰۰ تومان از متقاضی خرید، دریافت می‌شود.

شرایط فروش خودرو برقی هونگچی E-QM5 گروه بهمن بصورت نقدی و اعتباری

نرخ سود تسهیلات در روش اعتباری ۱۲ ماهه ۱۸ درصد می‌باشد و برای بازپرداخت ۱۸ و ۲۴ ماهه، ۲۳ درصد تعیین شده است. گفتنی است در روش اعتباری ۱۲ ماهه، بیمه بدنه یکساله به خریدار تعلق می‌گیرد و در دو مدل بازپرداخت ۱۸ و ۲۴ ماهه نیز بیمه بدنه دو ساله از سوی شرکت به خریداران داده می‌شود. البته در هر سه حالت، موعد سررسید اولین چک تحویلی به شرکت، ۳۰ دی ۱۴۰۳ خواهد بود.

طرح فروش هونگچی E-QM5 از ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه چهارم مهر ماه) آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰ مهر ماه می‌توانند نسبت به خرید هونگچی اقدام کنند. فروش خودرو هونگچی E-QM5 به صورت آنلاین و از طریق سایت فروش محصولات بی‌ام کارز گروه بهمن در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی و امکانات خودرو برقی هونگچی E-QM5

خودرو هونگچی E-QM5 به یک موتور برقی ۱۴۰ کیلووات مجهز است و می‌تواند با هر بار شارژ کامل باتری‌ها، ۴۵۱ کیلومتر را بی‌وقفه بپیماید. شارژ خودرو هونگچی با شارژرهای سریع در ۳۰ دقیقه به ۸۰ درصد می‌رسد.

شرایط فروش خودرو برقی هونگچی E-QM5 گروه بهمن بصورت نقدی و اعتباری

از مهمترین امکانات خودرو هونگچی E-QM5 می‌توان به سیستم ضد قفل ترمز، ترمز پارک برقی، سیستم توقف خودکار، سیستم ترمز اضطراری، سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها، خاموش کردن خودرو در هنگام بروز تصادف،  دوربین دید عقب، آینه‌های جانبی برقی به همراه گرم‌کن و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه اشاره کرد.

در خصوص برند هونگچی باید گفت که خودروهای این برند از لوکس‌ترین خودروهای تولید چین است که مقامات دولتی از جمله روسای جمهور چین، از خودروهایی با برند هونگچی استفاده می‌کنند. خودرو های هونگچی توسط شرکت بی‌ام کارز که نشان تجاری خودروهای وارداتی گروه بهمن است، وارد بازار خودرو ایران می‌شوند.

Hongqi E-QM5 by BM Cars Bahman Group
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟