در فضایی با وسعت ۴۰ هزار متر مربع؛

نمایشگاه خودرو مشهد با حضور بی سابقه شرکت ها و مردم رکورد زد!

هفته گذشته بود که نمایشگاه مشهد با حضور همه جانبه شرکت های تولید کننده و واردکننده برگزار شد. نمایشگاهی که پس از سال ها رکورد بازدید را زد.

سه شنبه - ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
اشکودا سوپرب وارداتی ایران روور در نمایشگاه خودرو مشهد - نمایشگاه خودرو مشهد با حضور بی سابقه شرکت ها و مردم رکورد زد!

نمایشگاه مشهد به رسم هر سال امسال هم اواخر تابستان از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه برگزار شد. این نمایشگاه هم از نظر شرکت های حاضر در آن و هم از نظر میزان بازدید کننده رکورد بالایی را نسبت به سال های اخیر و همچنین نمایشگاه های سال جاری ثبت کرد.

MG4 وارداتی شرکت فردا موتورز در نمایشگاه خودرو مشهد

استقبال مردم مشهد از این نمایشگاه به اندازه ای بالا بود که با اطمینان می توان گفت مشهد میزبان شلوغ ترین نمایشگاه خودرو در سال جاری بود. این نکته را هم در نظر داشته باشید که نمایشگاه خودروی مشهد بزرگ ترین نمایشگاه خودروی کشور از نظر مساحت است و بر همین اساس شلوغی در چنین مساحتی زمانی به چشم می آید که جمعیت واقعا بی شمار باشد و امسال بازدید از نمایشگاه مشهد اینگونه بود. اما دلیل این بازدید بالا چه بود؟

همانطور که می دانید ما در ایران سال ها ممنوعیت واردات خودرورا داشتیم و پس از آن دورجدید واردات بصورت جدی از سال گذشته آغاز شد.می توان گفت از سال ۱۳۹۶ تا امسال رکورد حضور شرکت های واردکننده در نمایشگاه مشهد شکسته شد. در این نمایشگاه واردکننده ها با تمامی محصولات حضور پیدا کردند و بسیاری از آن ها محصول جدید داشتند.

کامیون های کشنده و باری شکموتو شرکت آرین دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد

اهمیت بالای نمایشگاه مشهد باعث شد تا شماری از این واردکننده ها مشهد را به عنوان اولین حضور نمایشگاهی خود انتخاب کنند.

حضور شرکت هایی مثل راسا موتور خاورمیانه (واردکننده GAC سوزوکی)، آذریوردسال (واردکننده هوندا)، نامی خودرو (واردکننده نیسان و تویوتا)، گروه صنعتی ایران روور (واردکننده اشکودا و نیسان)، بی ام کارز (بازوی وارداتی گروه بهمن)، آرین موتور (واردکننده محصولات میتسوبیشی)، فردا موتور (واردکننده محصولات ام جی )، کوشا خودرو (واردکننده محصولات کیا) و نادین خودرو (واردکننده محصولات آئودی) باعث شده بود که دراین نمایشگاه استقبال بی نظیر بازدید کننده ها را شاهد باشیم.

خودرو الکتریکی KIA EV5 شرکت کوشاخودرو در نمایشگاه خودرو مشهد

البته گروه خودروسازی سایپا هم برای اولین باز با محصولات جدید تولیدی و وارداتی حاضر شده بود و سالن بسیار شلوغی داشت.

از طرف دیگر مونتاژ کننده های موثر بازار نظیر کرمان موتور، فردا موتورز، آرین پارس موتور و بهمن موتور هم در این نمایشگاه حاضر بودند و سبد کامل محصولات خود را به مشتریان ارائه کردند. حضور شرکت های تولید کننده وواردکننده به اندازه ای زیاد بود که شرکت های مشتاق دیگر به دلیل اتمام ظرفیت نتوانستند در این رویداد خودرویی شرکت کنند.

میزان بازدید در این نمایشگاه به اندازه ای بالا بود که ازدحام و ترافیک اطراف این نمایشگاه باعث لغو بازدید بسیاری از مسئولین شد.

کراس‌اوور پلاگین-هایبرید چانگان کیوآن Q05 گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد

این رویداد خودرویی بدون تردید پر رونق ترین نمایشگاه خودرویی در سال جاری به حساب می آید و حتی می توان گفت نمایشگاه مشهد داغ ترین نمایشگاه خودروی چند سال اخیر در کشور بوده است. نمایشگاه خودروی مشهد در فضایی با وسعت ۴۰هزار متر مربع، لقب بزرگ ترین نمایشگاه خودروی کشور را یدک می کشد و یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های خودروی ایران است که هر سال به صورت منظم شاهد برگزاری آن هستیم.

امید آن می رود از این پس با ادامه روند واردات و همچنین افزایش ظرفیت های تولید، بیشتر شاهد برگزاری نمایشگاه های پربار اینچنینی باشیم.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟