در حضور مجری برگزاری نمایشگاه و خبرنگاران حوزه خودرو؛

نشست خبری نمایشگاه صنعت خودرو تبریز ۱۴۰۳ برگزار شد

بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو تبریز که قرار است ۱۷ الی ۲۰ مهر برگزار شود، میزبان یک اتفاق نو در نمایشگاه های صنعت خودرو خواهد بود.

سه شنبه - ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
نشست خبری نمایشگاه صنعت خودرو تبریز ۱۴۰۳ برگزار شد

روز گذشته شرکت نمایشگاهی نیکا شایستگان تیس (نیکاتیس) به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه صنعت خودروی ایران در تبریز، نشستی را با هدف آشنایی با برنامه های برگزاری این رویداد، برگزار کرد. در این نشست خبری، غلامرضا طومار، مدیرعامل شرکت نیکاتیس ضمن اشاره به حضور حداکثری خودروسازان در نمایشگاه صنعت خودرو تبریز ۱۴۰۳، از برگزاری نمایشگاه خودرو تبریز با یک امکان ویژه خبر داد.

طومار با بیان اینکه بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو تبریز در روزهای ۱۷ الی ۲۰ مهر سال جاری برگزار خواهد شد، از حضور اکثر خودروسازان کشور و شرکت های بومی فعال در صنعت خودروسازی یا حوزه های مرتبط استان آذربایجان شرقی در این رویداد خبر داد و گفت: در این رویداد، محصولات به سه بخش سواری، سنگین و همچنین کاربری های مختلف تقسیم بندی شده‌اند و تصمیم بر آن است تا در بخش های جانبی، کارگاه های آموزشی نیز به اجرا درآید.

نشست خبری نمایشگاه صنعت خودرو تبریز ۱۴۰۳ برگزار شد

وی با اشاره به این تصمیم، افزود: در حال حاضر مشغول رایزنی هستیم تا در صورت اخذ محوز، در کنار بحث تخصصی خودرو، با تاکید بر ویژگی‌های فرهنگی و بومی نیز بر جذابیت های نمایشگاه اضافه کنیم.

مدیرعامل شرکت نیکاتیس همچنین با تاکید بر این که تصمیم بر این است تا بازدید از این نمایشگاه برای مخاطبان رایگان باشد و اگر نشد، حتما تخفیف‌های ویژه‌ لحاظ شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه، امکانات رفاهی، پارکینگ و سایر خدمات مورد نیاز در اختیار بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

طومار در ادامه به این که تبریز همواره یکی از قطب های مهم صنعتی – تجاری کشور بوده، اشاره داشت و با تاکید در باب اهمیت برگزاری نمایشگاه خودرو در این شهر، گفت: این نمایشگاه با توجه به حضور شرکت های متعدد باعث تقویت خودروسازی داخلی می شود؛ تبریز پتانسیل بالایی برای تولید دارد و این نمایشگاه با افزایش تعامل میان فعالان این صنعت می‌تواند تولید را تقویت کند.

وی افزود: در واقع این نمایشگاه بستر مناسبی برای ملاقات خودروسازان و فعالان پر شمار صنعتی خواهد بود و می تواند زمینه مناسبی برای تقویت تجاری و تولیدی با شرکت های داخلی و البته خارجی باشد؛ در این رویدا حتما بازدیدکنندگان و هیات تجاری چینی خواهیم داشت، ضمن اینکه امیدواریم هیات ترکیه ای نیز در این نمایشگاه حاضر شود.

غلامرضا طومار شرکت نمایشگاهی نیکا شایستگان تیس - نیکاتیس - نشست خبری نمایشگاه خودرو تبریز ۱۴۰۳ برگزار شد

مجری برگزاری نمایشگاه خودرو تبریز با اشاره به اینکه حضور بازدیدکنندگان از سایر شهرستان های استان باعث پررنگ تر شدن این رویداد خواهد شد، و این که گذشته از امکان آشنایی با آخرین دستاوردها و بازدید از خودر‌وهای برقی و هیبرید، نمایشگاه می تواند فرصت های شغلی جدیدی برای جذب نیروی کار ماهر فراهم کند، افزود: شرکت ها همچنین می توانند فرصت های جدید برای سرمایه گذاری را نیز معرفی کرده و علاوه بر تثبیت جایگاه تبریز در صنعت خودروسازی، تعاملات را نیز افزایش دهند.

مجری برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو تبریز همچنین با اشاره به امکان تست درایو محصولات در این رویداد که البته هنوز نام محصولاتی که امکان تست درایو آنها وجود دارد، اعلام نشده از یک اتفاق جذاب در این رویداد خبر داد. به گفته وی از یک سو به گفته شرکت های حاضر در این رویداد، محصول تکراری وجود نخواهد داشت و هر خودرویی که به تبریز می آید برای اولین بار در این شهر به معرض دید عموم خواهد رسید. از سوی دیگر یک یا دو شرکت، تحویل نمایشگاهی خواهند داشت.

با اشاره به این موضوع و در بیان توضیحات بیشتر، طومار ادامه داد: خریدار می تواند با طی کردن مراحل خرید، در همان نمایشگاه، خودروی خودرو را تحویل بگیرد؛ فروش پیکاپ آمیکو از این روش قطعی شده است.

طومار همچنین در پایان از حضور ۵ یا ۶ شرکت واردکننده در نمایشگاه صنعت خودرو تبریز ۱۴۰۳ خبر داد. بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو تبریز طی روز های ۱۷ الی ۲۰ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر تبریز برگزار خواهد شد و ساعت برگزاری، ۱۵ الی ۲۲ اعلام شده است.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟