گزینه وارداتی راساموتور خاورمیانه برای جانبازان؛

تویوتا کمری هایبرید وارداتی جانبازان چه ویژگی‌هایی دارد؟

راساموتور خاورمیانه در مرحله جدید فروش خودرو های وارداتی، ویژه جانبازان معزز، نسل جدید تویوتا کمری هایبرید را عرضه کرده است.

دوشنبه - ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۹
تویوتا کمری هایبرید وارداتی جانبازان چه ویژگی‌هایی دارد؟

در مرحله اخیر فروش خودرو های وارداتی، ویژه جانبازان که از ۱۲ شهریور ماه آغاز شد و به مدت ۱۰ روز، امکان انتخاب اولویت خرید از بین گزینه‌های قابل عرضه را برای جانبازان معزز فراهم آورده بود، راساموتور خاورمیانه پنج مدل تویوتا وارداتی را عرضه کرد که یکی از آنها، تازه‌ترین نسل کمری با پیشرانه هایبرید است.

تویوتا کمری هایبرید وارداتی جانبازان چه ویژگی‌هایی دارد؟

تویوتا دقیقا یک سال پیش بود که بصورت رسمی از نسل نُهم کمری، رونمایی کرد تا این نام پرآوازه خود در رده سدان های میدسایز خانوادگی را با یک سری تغییرات محسوس به بازاری که هر روز، بیشتر و بیشتر جذب کراس‌اوور ها و شاسی‌بلند ها می‌شود، بفرستد. البته با وجود تغییر نسل، تناسبات کلی کمری نسل ۹ تغییری نکرده، دلیل آن هم این است که اتاق و پلتفرم، مشترک با کمری نسل هشت بوده، طراحی سطوح بدنه با یک رویکرد جدید، مورد بازنگری کلی قرار گرفته است.

در کنار این تغییرات ظاهری محسوس، کابین تویوتا کمری نسل ۹ نیز در مقایسه با آخرین نمونه های نسل ۸، دگرگون شده و حال، هم از نظر طراحی، مدرن‌تر جلوه می‌کند و هم از نظر کیفیت و متریال، خوش‌ساخت تر و بالارده‌تر از قبل احساس می‌شود. سطح بالاتری از امکانات ایمنی و رفاهی نیز در قالب آن ارائه می‌شود.

تویوتا کمری هایبرید وارداتی جانبازان چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای مثال، در تویوتا کمری هایبرید وارداتی جانبازان که توسط راساموتور خاورمیانه به کشور وارد خواهد شد، شاهد ارائه امکاناتی نظیر ورود و استارت بدون کلید، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۱۲.۳ اینچ، سیستم صوتی با ۹ بلندگو، صندلی برقی راننده با تنظیم ۸ جهته، سیستم سرمایش و گرمایش صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک با خروجی مجزا برای سرنشینان عقب و پد شارژ بی‌سیم برای گوشی های هوشمند در بخش هستیم.

در بخش ایمنی و سیستم های همیار نیز در کنار ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و زانوی راننده، تویوتا کمری هایبرید وارداتی راساموتور خاورمیانه برای جانبازان با کروزکنترل، دوربین دنده عقب، TPMS، کنترل هرزگردی، کنترل پایداری الکترونیک، سیستم کنترل کمکی شروع به حرکت در سربالایی و سیستم هشدار نقاط کور راننده به بازار خواهد آمد.

تویوتا کمری هایبرید وارداتی جانبازان چه ویژگی‌هایی دارد؟

همچنین باید به بهره‌مندی تویوتا کمری هایبرید وارداتی جانبازان از نوربالای اتوماتیک، سیستم فرمان برقی، سنسور های پارک جلو و عقب و سیستم تنظیم حالت رانندگی اشاره کنیم. بحث تنظیم حالت رانندگی شد، مُحرک تویوتا کمری هایبرید وارداتی جانبازان، یک پیشرانه متشکل از موتور ۲.۵ لیتری است که از نسل پنجم پیشرانه های هایبرید تویوتا بوده، با دو موتور برقی ترکیب شده است.

این پیشرانه متصل به گیربکس e-CVT، در نمونه وارداتی جانبازان، ۲۳۲ اسب‌بخار قدرت داشته، صفر تا صد حدود ۷ ثانیه به تویوتا کمری هایبرید می‌دهد. البته مهمتر، مصرف سوخت بسیار پایین خودرو است. تویوتا کمری هایبرید وارداتی جانبازان، در شهر، صدی تنها ۴.۴ لیتر بنزین می‌سوزاند و در جاده نیز متوسط مصرف سوختش، ۴.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

Toyota Camry Hybrid 2025

راساموتور خاورمیانه در مرحله اخیر فروش خودرو های وارداتی، ویژه جانبازان، در کنار تویوتا کمری هایبرید، چهار مدل تویوتا دیگر نیز عرضه کرده که شامل کمری با موتور ۲.۰ لیتری بنزینی، ونزا، وایلدلندر و فرانت‌لندر هایبرید می‎شود. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، در این نوبت، راساموتور خاورمیانه چهار مدل از محصولات مرسدس-بنز را نیز به عنوان گزینه وارداتی برای جانبازان، در سامانه فروش خودرو های وارداتی جانبازان عرضه کرده است.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟