آرین دیزل با دست پُر به نمایشگاه خودرو مشهد می‌رود؛

شکموتو را در مشهد، هم ببینید، هم برانید!

آرین دیزل درکنار نمایش سبد کامل محصولات Shacmoto در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳، امکان تست‌درایو کامیون کشنده شکموتو را نیز فراهم خواهد آورد.

شنبه - ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
شکموتو را در مشهد، هم ببینید، هم برانید!

در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد که قرار است از تاریخ ۲۸ لغایت ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی شهر مشهد برگزار شود، آرین دیزل با صف کامل محصولات شکموتو، شامل کامیون های باری، کمپرسی و کشنده حضور خواهد داشت.

این رویداد بزرگ صنعت نمایشگاهی کشور که همواره از پرمخاطب‌ترین نمایشگاه های سالانه کشور در حوزه خودرو بوده و توجه بسیاری از علاقه‌مندان و متخصصان صنعت خودرو را به خود جلب کرده، امسال نیز قرار است با تنوع و گستردگی بیشتری نسبت به دوره‌های پیشین برپا شود.

آرین دیزل نیز همانطور که اشاره شد، محصولات متنوع برند شکموتو را در این نمایشگاه عرضه می‌کند. با حضور کشنده قدرتمند شکموتو X5000، به همراه کامیون باری و کامیون کمپرسی شکموتو، در این دوره از نمایشگاه خودرو مشهد فرصتی ایده‌آل برای بازدید و مقایسه محصولات برای علاقه‌مندان خواهد بود.

همچنین برای آشنایی هرچه بیشتر با محصولات، آرین دیزل امکان تست درایو محصولات موجود در نمایشگاه را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده، به این ترتیب که می‌توانند از یک سو، با جدیدترین محصولات و دستاوردهای آرین دیزل آشنا شوند و از سوی دیگر، رانندگی با کامیون کشنده تک‌محور شکموتو X5000 را تجربه کنند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد قرار است از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مشهد برگزار شود. آرین دیزل از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در سالن فردوسی پذیرای بازدیدکنندگان از این رویداد خواهد بود.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟