هفتم شهریور آغاز می‌شود و به مدت پنج روز ادامه دارد؛

اطلاعیه جدید عرضه خودرو های وارداتی سوزوکی و GAC راساموتور خاورمیانه

ثبت نام جدید خودرو های وارداتی سوزوکی و GAC از چهارشنبه هفتم شهریور به مدت پنج روز در سایت فروش محصولات راساموتور خاورمیانه فعال می‌شود.

سه شنبه - ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
اطلاعیه جدید عرضه خودرو های وارداتی سوزوکی و GAC راساموتور خاورمیانه

شرکت راساموتور خاورمیانه، نماینده فروش خودروهای سوزوکی و جی‌ای‌سی (GAC) در ایران، به منظور پاسخگویی به تقاضای روزافزون مشتریان و تکمیل سبد محصولات خود، اقدام به عرضه محدودی از خودروهای وارداتی SUZUKI و GAC در ماه شهریور ماه ۱۴۰۳ نموده است.

طبق اعلام راساموتور خاورمیانه، زمان برگزاری این فروش که ویژه‌ی احراز شدگان عرضه آزاد شماره ۳ سامانه یکپارچه وارداتی می‌باشد، از چهارشنبه هفتم شهریور ماه اعلام شده و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

خودروهای قابل‌عرضه در این نوبت شامل سه مدل سوزوکی وارداتی (گرندویتارا، بالنو و سیاز) با قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی به کشور و سه مدل GAC وارداتی (GS3، امکو و امپو) با قیمت مصوب و قطعی می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، به وبسایت راساموتور خاورمیانه مراجعه کنید.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • علی | 7 شهریور 1403 - 08:40

    باسلام
    آقا یه زحمت بکشن دوستان در راساموتور اول اونهایی که اسفند ماه فروختن رو تحویل بدن فروش جدید پیشکش واقعا یه سوال دارم نظارت بر این شرکتها که به تعهد خودشون عمل نمیکنن با چه سازمانی هست؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

  • علی | 7 شهریور 1403 - 09:15

    باسلام
    آقا یه زحمت بکشن دوستان در راساموتور اول اونهایی که اسفند ماه فروختن رو تحویل بدن فروش جدید پیشکش واقعا یه سوال دارم نظارت بر این شرکتها که به تعهد خودشون عمل نمیکنن با چه سازمانی هست؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! آقا خجالت بکشید ماشین ما رو بعد هفت ماه بدید جالبه برای پیگیری که رفتم از مشتری ها شنیدم سرویس رایگان سه ساله ای که در اولین عرضه هم قولش رو به مشتری ها داده بودن حذف کردن و کلا میگفتن هیچ قطعه ای ندارن فعلا دارن میفروشن خدا رحم کنه