با حضور تعدادی از مشتریان خودرو برقی اسکای ول ET5؛

اولین گردهمایی باشگاه مشتریان نبکا برگزار شد

چهارشنبه هفته ای که گذشت، هتل المپیک تهران میزبان اولین گردهمایی باشگاه مشتریان نبکا و دارندگان خودرو برقی اسکای ول ET5 بود.

شنبه - ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
با حضور تعدادی از مشتریان خودرو برقی اسکای ول ET5؛ اولین گردهمایی باشگاه مشتریان نبکا برگزار شد

اولین گردهمایی باشگاه مشتریان شرکت توسعه و ساخت خودرو برقی نوین ماهان – نبکا، تولید کننده اولین خودرو الکتریکی در ایران، با حضور تعدادی از مشتریان خودرو های اسکای ول ET5 در هتل المپیک تهران برگزار شد.

طی این گردهمایی که با هدف آشنایی بیشتر مجموعه و مدیران ارشد نبکا با مشتریان، و همچنین، ایجاد بستری برای برقراری ارتباط دارندگان خودرو الکتریکی اسکای ول ET5 با یکدیگر برگزار شد، ضمن ارائه بازخورد مشتریان از تجربه رانندگی با این خودرو و طرح موضوعات مختلف پیرامون این مهم، در مورد اقدامات فعلی و برنامه های آتی شرکت در زمینه خدمات پس از فروش و در راستای جلب رضایت حداکثری مشتریان، صحبت شد.

با حضور تعدادی از مشتریان خودرو برقی اسکای ول ET5؛ اولین گردهمایی باشگاه مشتریان نبکا برگزار شد

گردهمایی باشگاه مشتریان خودرو برقی اسکای ول ET5 همچنین فرصتی فراهم آورد تا نبکا پیرامون برنامه های توسعه ای خود در زمینه زیرساخت و محصول نیز توضیحاتی ارائه دهد.

بی‌شک برگزاری برنامه هایی از این، می‌تواند ضمن ایجاد ارتباط موثر بین خودروساز و مشتریان، به ساخت یک اکوسیستم برند برای تولیدات اسکای ول در ایران نیز کمک کند. در همین راستا، نبکا تصمیم دارد گردهمایی ها و نشست هایی از این دست را بصورت منظم در تقویم باشگاه مشتریان خودرو های اسکای ول در ایران، بگنجاند.

با حضور تعدادی از مشتریان خودرو برقی اسکای ول ET5؛ اولین گردهمایی باشگاه مشتریان نبکا برگزار شد

شرکت توسعه و ساخت خودرو برقی نوین ماهان نبکا اواسط سال گذشته بود که با آغاز تولید اسکای ول ET5، به عنوان اولین تولید کننده خودرو الکتریکی در ایران فعالیت های خود را آغاز کرد.

نبکا که به عنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک توسط صنایع خودروسازی کرمان و شرکت مپنا تاسیس شده، در کنار اسکای ول ET5، برای عرضه مدل پلاگین-هایبرید این خودرو با نام HT-i نیز برنامه‌هایی دارد که همین مهم، می‌تواند در آینده به رونق هرچه بیشتر رویداد ها و گردهمایی های مشتریان نبکا کمک کند.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟