پایان ماراتن ۱۰ روزه برای خرید خودرو از ایران خودرو؛

مهلت ثبت نام خودرو ایران خودرو امشب به پایان می‌رسد

مهلت ثبت نام ۱۲ مدل از خودرو های ایران خودرو که از ۲۴ مرداد آغاز شده بود، امروز (جمعه، دوم شهریور ماه) به پایان می‌رسد.

جمعه - ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
پژو ۲۰۷ ایران خودرو با یک رنگ خاص - پایان ماراتن ۱۰ روزه برای خرید خودرو از ایران خودرو؛ مهلت ثبت نام خودرو ایران خودرو امشب به پایان می‌رسد...

مهلت ثبت نام خودرو های شرکت ایران خودرو که برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده از روز ۲۴ مرداد فراهم شده بود، با پایان روز جمعه دوم شهریور ماه به اتمام می‌رسد. پس از اتمام مهلت ثبت نام خودرو های ایران خودرو، اولویت‌بندی عرضه خودرو ها توسط شرکت اعلام خواهد شد و بعد از آن، وجه بلوکه شده در حساب وکالتی نزد ایران‌خودرو، بدون نیاز به مراجعه به بانک، رفع و مبلغ توسط متقاضی قابل برداشت خواهد بود.

همانطور که اشاره شد، مهلت ثبت نام برای ۱۲ مدل از خودرو های ایران خودرو، خارج از سامانه یکپارچه، از ۲۴ مرداد ماه آغاز شد و متقاضیان حایز شرایط، فرصت این را داشته اند تا نسبت به ثبت تقاضای خرید این محصولات تا پایان امروز، اقدام کنند.

آخرین آمار که مربوط به ۲۹ مرداد است حکایت از آن دارد که تا ساعت ۱۰ صبح این روز ۲ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۷۷۱ نفر به صورت کلی اقدام به ثبت نام کردند. از این آمار حدود ۱ میلیون نفر با تشکیل حساب وکالتی در طرح عادی و مابقی در قالب طرح جوانی و خودروی فرسوده پیش ثبت نام را انجام دادند.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟