فروش کامیونت های ۸.۵ تُن و ۶ تُن خواب‌دار فوتون M4 سایپا دیزل – مرداد ۱۴۰۳

مرحله جدید فروش کامیونت های فوتون M4 سایپا دیزل با پرداخت سه مرحله ای وجه خودرو و امکان قسط‌بندی ۳۰ درصد از قیمت مصوب فروش فراهم آمده.

یکشنبه - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
فروش کامیونت های ۸.۵ تُن و ۶ تُن خواب‌دار فوتون M4 سایپا دیزل - مرداد ۱۴۰۳

بخشنامه جدید فروش کامیونت های ۸.۵ تُن و ۶ تُن خواب‌دار فوتون M4 از صبح روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه در سایت فروش محصولات سایپا دیزل فعال می‌شود. طبق این بخشنامه، قرار است ۱۰۰ دستگاه کامیونت ۸.۵ تُن فوتون M4 و ۵۰ دستگاه کامیونت ۶ تُن خواب‌دار فوتون M4 با قیمت مصوب و پرداخت سه مرحله‌ای وجه خودرو به فروش برسد.

شرایط فروش کامیونت ۸.۵ تُن فوتون M4

برای کامیونت ۸.۵ تُن فوتون M4، قیمت مصوب در این طرح فروش، ۲ میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان می‌باشد و متقاضی می‌بایست ۴۰ درصد از این مبلغ، یعنی ۹۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام پرداخت کرده، یک فقره چک ۶۹۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی به تاریخ ۲۲ شهریور برای ۳۰ درصد بعدی مبلغ، به شرکت ارائه دهد.

فروش کامیونت های ۸.۵ تُن و ۶ تُن خواب‌دار فوتون M4 سایپا دیزل - مرداد ۱۴۰۳

۳۰ درصد باقیمانده نیز پس از کسر ۱۸ درصد سود مشارکت طرح، بصورت نقدی و یا در قالب تسهیلات ۱۲ ماهه بانک سینا با اقساط ماهیانه حدودا ۶۵ میلیون تومان در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ قابل تسویه است.

شرایط فروش کامیونت ۶ تُن خواب‌دار فوتون M4

برای کامیونت ۶ تُن خواب‌دار فوتون M4، قیمت مصوب، ۲ میلیارد و ۲۷۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده و پیش‌پرداخت طرح فروش که ۴۰ درصد قیمت تمام‎شده، معادل ۹۱۱ میلیون و ۶۴۰ میلیون تومان می‌باشد، در هنگام ثبت‌نام از متقاضی دریافت خواهد شد.

برای ۳۰ درصد بعدی قیمت مصوب، معادل ۶۸۳ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، یک فقره چک صیادی به تاریخ ۲۲ شهریور از مشتری دریافت خواهد شد. ۳۰ درصد باقیمانده وجه خودرو نیز پس از کسر ۱۸ درصد سود مشارکت طرح، بصورت نقدی و یا در قالب تسهیلات ۱۲ ماهه بانک سینا با اقساط ماهیانه حدودا ۶۴ میلیون تومان در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ قابل تسویه است.

کابین کامیونت فوتون M4 سایپا دیزل

نحوه ثبت نام

همانطور که اشاره شد، سود مشارکت این طرح برای وجه پرداختی مشتری، ۱۸ درصد می‌باشد. در صورت انصراف از خرید نیز ۱۵ درصد سود انصراف به وجه پرداختی مشتری تعلق خواهد گرفت.

طرح جدید فروش کامیونت های ۸.۵ تُن و ۶ تُن خواب‌دار فوتون M4، بصورت اینترنتی و از طریق سایت فروش محصولات شرکت سایپا دیزل به اجرا درخواهد آمد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش سایپادیزل مراجعه فرمایید.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟