با شرط وکالتی کردن مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان اعلام شد؛

شرایط فروش ری‌را و دیگر محصولات ایران خودرو، خارج از سامانه یکپارچه – مرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش جدیدی که در قالب آن، ایران خودرو “ری‌را | Reera” را به همراه چند محصول دیگر، خارج از سامانه یکپارچه عرضه خواهد کرد، اعلام شد.

شنبه - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
خودرو جدید ری‌را | Reera ایران خودرو - شرایط فروش ری‌را و دیگر محصولات ایران خودرو، خارج از سامانه یکپارچه – مرداد ۱۴۰۳

از این هفته قرار است بعد از مدت ها، طرح فروش محصولات ایران خودرو، بدون الزام پیش‌ثبت‌نام در سامانه یکپارچه، فعال شود. و طبق اعلام شرکت، در طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو، خارج از سامانه یکپارچه، قرار است خودرو ری‌را | Reera نیز برای اولین بار عرضه شود.

در خبر آغاز فروش خارج از سامانه محصولات ایران خودرو آمده که “با توجه به تاکید کمیته خودرو و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط ایران‌خودرو، با حفظ اولویت و تحویل خودروهای سامانه یکپارچه، این خودروساز در نظر دارد، برای اجرای طرح پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده محصولات خود در چارچوب مصوبات شورای رقابت و دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری، نسبت به ثبت درخواست خرید متقاضیان اقدام کند.

بر همین اساس، این خودروساز طرح ثبت درخواست ری‌را، اولین خودرو کراس‌اوور ملی و برخی دیگر از محصولات خود را از این هفته آغاز خواهد کرد‌.

از الزامات شرکت در طرح فروش مرداد ماه ۱۴۰۳ محصولات ایران خودرو (شامل ری‌را | Reera و تعدادی دیگر از محصولات این شرکت)، بلوکه کردن مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان در یک حساب وکالتی است و متقاضیان، یک هفته برای وکالتی کردن حساب با مبلغ مذکور نزد بانک های منتخب، فرصت خواهند داشت.

گفتنی است طرح فروش جدید خودروهای ایران خودرو ویژه مرداد ماه ۱۴۰۳، هم برای متقاضیان عادی خواهد بود، و هم برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر). دارندگان خودروهای فرسوده نیز از این طرح شانس ثبت نام و خرید خودرو را خواهند داشت.

طبق اعلام شرکت، در طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو، در کنار خودرو جدید ری‌را | Reera، دیگر محصولات این خودروساز شامل رانا پلاس، پژو ۲۰۷ دنده ای و خانواده محصولات تارا، سورن و هایما نیز عرضه خواهند شد. بخشنامه این طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو، ویژه مرداد ماه ۱۴۰۳ و خارج از سامانه یکپارچه، به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

3.7 از 3 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • ناشناس | 21 مرداد 1403 - 11:59

    شرط گواهی نامه و شرط نداشتن پلاک فعال همچنان پا برجاست یا حذف شد؟