توسط راساموتور خاورمیانه و با تحویل ۹۰ روز کاری؛

بخشنامه واریز وجه خودرو های وارداتی GAC ابلاغ شد

متقاضیان دارای اولویت تا چهارشنبه ۱۷ مرداد فرصت این را دارند تا ثبت‌نام خود برای خودرو های وارداتی GAC راساموتور خاورمیانه را تکمیل نمایند.

شنبه - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
توسط راساموتور خاورمیانه و با تحویل ۹۰ روز کاری؛ بخشنامه واریز وجه خودرو های وارداتی GAC ابلاغ شد

راساموتور خاورمیانه بخشنامه واریز وجه متقاضیان خرید خودرو های وارداتی GAC از تازه‌ترین مرحله عرضه خودروهای وارداتی را به نمایندگی های مجاز خود، ابلاغ کرد. طبق این بخشنامه، آن دسته از متقاضیانی که از روز سه‌شنبه ۱۹ تیر ماه تا پایان روز یکشنبه ۲۴ تیر ماه در مرحله اخیر فروش خودروهای وارداتی، یکی از سه محصول GS3، امپو و یا امکو از برند GAC را به عنوان اولویت خرید خود، انتخاب کردند، می‌توانند ثبت‌نام خود را با واریز وجه، نهایی کنند.

خودرو وارداتی GAC Emkoo راساموتور خاورمیانه

خودرو های وارداتی راساموتور خاورمیانه از برند GAC، در این نوبت، با تحویل ۹۰ روز کاری قابل عرضه می‌باشند و از امروز تا پایان روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه، متقاضیان دارای اولویت، فرصت تکمیل ثبت‌نام از طریق سایت فروش محصولات راساموتور خاورمیانه را با شرایط زیر، خواهند داشت.

نام خودروقیمت مصوب فروشرنگ‌های قابل‌عرضه
GAC GS3۱.۹۹۲.۷۰۰.۰۰۰ تومانسفید، نقره‌ای، خاکستری، آبی
GAC Empow۲.۱۸۳.۵۰۰.۰۰۰ تومانسفید، مشکی، سبز، نقره‌ای، خاکستری
GAC Emkoo۲.۳۸۵.۶۰۰.۰۰۰ تومان
موعد تحویل: ۹۰ روز کاری
سود مشارکت / انصراف:
جریمه تاخیر: ۲.۵ درصد ماهیانه
زمان واریز وجه: ۱۳ الی ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
خودرو وارداتی GAC GS3 راساموتور خاورمیانه

طبق بخشنامه اعلامی از سوی راساموتور خاورمیانه، سود مشارکت و یا انصراف برای وجه واریزی مشتریان در این نوبت از فروش خودروهای وارداتی برند جی‌ای‌سی در نظر گرفته نشده اما در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی مشتریان، ۲.۵ درصد جریمه تاخیر بصورت ماهیانه متوجه شرکت خواهد بود.

رنگ‌های قابل عرضه نیز برای کراس‌اوور ساب‌کامپکت GAC GS3، سفید، نقره‌ای، خاکستری و آبی، و برای سدان کامپکت Empow و کراس‌اوور کامپکت Emkoo، سفید، مشکی، سبز، نقره‌ای و خاکستری اعلام شده است.

خودرو وارداتی GAC Empow راساموتور خاورمیانه

همانطور که اشاره شد، متقاضیان دارای اولویت، از امروز تا پایان روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه، فرصت این را خواهند داشت تا با واریز وجه، نسبت به تکمیل ثبت‌نام خودرو های وارداتی GAC راساموتور خاورمیانه، اقدام نمایند.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟