ویژه ثبت‌نام کنندگان فروش یکپارچه وارداتی‌ها؛

قیمت قطعی نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو اعلام شد

نامی خودرو پیشرو قیمت قطعی نیسان کیکس را ویژه متقاضیانی که این کراس‌اوور کوچک را در مرحله پیشین عرضه وارداتی‌ها، انتخاب کرده‌اند، اعلام کرد.

جمعه - ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
ویژه ثبت‌نام کنندگان فروش یکپارچه وارداتی‌ها؛

یکی از خودروهایی که نامی خودرو در مرحله پیشین فروش خودرو های وارداتی، عرضه کرده بود، کراس‌اوور کوچک نیسان کیکس است. این خودرو، در مرحله پیشین عرضه خودروهای وارداتی، با قیمت علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در لیست خودروهای قابل عرضه، قرار گرفته بود. حال قیمت قطعی این خودرو وارداتی برای خریداران، اعلام شده.

ویژه ثبت‌نام کنندگان فروش یکپارچه وارداتی‌ها؛ قیمت قطعی نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو اعلام شد

طبق بخشنامه فروش ارائه شده برای نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو، قیمت قطعی در نظر گرفته شده برای این خودرو، با محاسبه تمامی هزینه‌های قانونی، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

این بهای پرداختی برای کراس‌اوور ساب‌کامپکتی از برند NISSAN است که دارای یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی متصل به گیربکس X-Tronic CVT با ۱۲۱ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه بوده، در سیکل ترکیبی صدی ۶.۵ لیتر بنزین می‌سوزاند.

ویژه ثبت‌نام کنندگان فروش یکپارچه وارداتی‌ها؛ قیمت قطعی نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو اعلام شد

این خودرو با امکاناتی نظیر سیستم فرمان برقی، تهویه اتوماتیک، سیستم صوتی با ۴ بلندگو، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۸ اینچ لمسی، سانروف برقی، استارت دکمه‌ای، آینه‌های جانبی برقی و دیلایت در بخش رفاهی در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه شده.

در بخش ایمنی نیز باید به بهره‌مندی نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو از امکاناتی نظیر ABS+EBD، کنترل لغزش خودرو در هنگام شتاب‌گیری (ASR)، کروزکنترل، کنترل پایداری الکترونیک، TPMS، ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای جلو، کمک حرکت در سربالایی و ترمز پارک برقی اشاره کنیم.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟