عرضه سوزوکی سیاز در مرحله جدید فروش وارداتی‌ها؛

ارزان ترین سوزوکی وارداتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

راساموتور خاورمیانه در مرحله جدید فروش خودرو های وارداتی، سوزوکی سیاز را با قیمت علی‌الحساب ۱.۲ میلیارد تومان در مبادی ورودی کشور عرضه کرده.

چهارشنبه - ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
عرضه سوزوکی سیاز در مرحله جدید فروش وارداتی‌ها؛ ارزان ترین سوزوکی وارداتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

در مرحله جدید فروش خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه که از روز سه‌شنبه ۱۹ تیر با عرضه ۳۸ مدل خودرو برای پیش ثبت‌نام متقاضیان، فعال شده، راسا موتور خاورمیانه سه مدل سوزوکی وارداتی خود، شامل کراس‌اوور گرندویتارا، هاچبک بالنو و سدان سیاز را با قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی به کشور عرضه کرده است.

2024 Suzuki Ciaz

مشخصات سوزوکی سیاز وارداتی

ارزان ترین گزینه راساموتور خاورمیانه از برند Suzuki برای ثبت نام کنندگان دوره جدید فروش خودرو های وارداتی، سدان کامپکت سوزوکی سیاز است که در مبادی ورودی به کشور، بصورت علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده.

با این قیمت که البته شامل هزینه‌های قانونی نظیر مالیات، بیمه، شماره‌گذاری، اسقاط، حمل خودرو و … نمی‌شود، خودرویی را از سامانه وارداتی‌ها، خریداری می‌کنید که دارای موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۱۰۳ اسب‌بخاری با توان تولید ۱۳۸ نیوتن‌متر گشتاور بوده، ۰ تا ۱۰۰ برابر با ۱۴ ثانیه دارد و می‌تواند حداکثر تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت، طبق کاتالوگ، سرعت بگیرد. این موتور متصل به گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته دارای اووردرایو، در سیکل ترکیبی صدی ۶ لیتر بنزین می‌سوزاند و محرک محور جلو سوزوکی سیاز است.

عرضه سوزوکی سیاز در مرحله جدید فروش وارداتی‌ها؛ ارزان ترین سوزوکی وارداتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

در بخش ایمنی، باید به بهره‌مندی سوزوکی سیاز وارداتی راساموتور خاورمیانه دو ایربگ، ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، سنسور نور، کنترل شروع حرکت در سربالایی، TPMS و کروزکنترل اشاره کنیم. در بخش رفاهی نیز این سدان جمع‌وجور وارداتی، سوار بر رینگ‌های آلومینیومی ۱۶ اینچ، از امکاناتی نظیر ورود و استارت بدون کلید، مولتی‌مدیا ۷ اینچ لمسی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، پوشش چرم صندلی‌ها، تهویه اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، جی‌پی‌اس و دوربین دنده عقب بهره می‌برد.

مرحله جدید فروش خودرو های وارداتی

همانطور که اشاره شد، سوزوکی سیاز یکی از سه مدل خودرو واراتی از برند Suzuki است که توسط راساموتور خاورمیانه در مرحله جدید فروش خودروهای وارداتی، عرضه شده.

عرضه سوزوکی سیاز در مرحله جدید فروش وارداتی‌ها؛ ارزان ترین سوزوکی وارداتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

در این نوبت، روی هم رفته ۳۸ مدل خودرو توسط شرکت های مختلف وارد کننده، عرضه شده و پیش‌تر نیز اعلام شده بود این مرحله، آخرین نوبتی است که در آن، پیش‌ثبت‌نام کنندگان خودروی وارداتی در اسفند ۱۴۰۱ امکان خرید خودرو دارند. و این یعنی در نوبت‌های آتی عرضه خودرو وارداتی، این دسته از متقاضیان دیگر اجازه خرید نخواهند داشت.

ذکر این نکته نیز ضروری است که در مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی، متقاضیان جدید نیز این اجازه را دارند تا با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی تا روز شنبه ۲۳ خرداد، نسبت به انتخاب ۵ خودرو از ۳۸ خودرو قابل عرضه به عنوان اولویت های خرید خود، ثبت نام کنند. بازه ثبت‌نام این نوبت نیز از سه‌شنبه ۱۹ تیر تا پایان روز یکشنبه ۲۴ تیر اعلام شده است.

2024 Suzuki Ciaz
5 از 3 رای

نظر شما چیست؟