وارداتی‌های نامی خودرو چه ویژگی‌هایی دارند؟

آغاز فروش نیسان قشقایی و سیلفی وارداتی در سامانه یکپارچه

از دوشنبه ۱۸ تیر مرحله جدید عرضه خودرو وارداتی آغاز شده؛ در این نوبت، دو مدل نیسان وارداتی (قشقایی و سیلفی) توسط نامی خودرو به فروش می‌رسد.

سه شنبه - ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷
نیسان سیلفی و نیسان قشقایی - آغاز فروش نیسان قشقایی و سیلفی وارداتی شرکت نامی خودرو در سامانه یکپارچه

در مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه که در آن، ۳۶ مدل خودرو قابل عرضه می‌باشد، نامی‌خودرو سدان کامپکت سیلفی و کراس‌اوور کامپکت قشقایی را به عنوان محصولات وارداتی خود، با قیمت قطعی در مبادی ورودی به کشور عرضه کرده است.

نیسان سیلفی - آغاز فروش نیسان قشقایی و سیلفی وارداتی شرکت نامی خودرو در سامانه یکپارچه

نیسان سلیفی وارداتی شرکت نامی خودرو پیشرو دارای پیشرانه هایبریدی است که از یک موتور ۱.۲ لیتری توربو ۱۳۶ اسب‌بخاری و یک موتور برقی تشکیل یافته و در سیکل ترکیبی، صدی تنها ۴.۵ لیتر بنزین می‌سوزاند.

کمک حرکت در سربالایی، اتوهُلد، کروزکنترل، هشدار نقاط کور، سیستم خاموش و روشن شدن اتوماتیک موتور در توقف ها، TPMS، ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، هشدار احتمال تصادف از روبرو و دوربین ثبت وقایع از امکانات ایمنی نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو هستند. در بخش رفاهی نیز باید به بهره‌مندی این سدان کامپکت از مواردی نظیر مولتی‌مدیا ۱۲.۳ اینچی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، صندلی برقی راننده، شارژر وایرلس، سانروف برقی، دوربین دنده عقب و تهویه اتوماتیک دوگانه اشاره کنیم.

کابین نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو

قیمت قطعی نیسان سیلفی در مبادی ورودی به کشور، بدون محاسبه هزینه های قانونی نظیر مالیات، بیمه، شماره‌گذاری، اسقاط و …، ۱ میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۸۰ هزار تومان اعلام شده.

در طرف مقابل، نیسان قشقایی که بصورت قطعی و بدون محاسبه هزینه های قانونی، ۲ میلیارد و ۲۳۹ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده، دارای موتور ۲.۰ لیتری ۱۳۹ اسب‌بخاری متصل به گیربکس CVT و محرک محور جلو است.

نیسان قشقایی - آغاز فروش نیسان قشقایی و سیلفی وارداتی شرکت نامی خودرو در سامانه یکپارچه

این کراس‌اوور کامپکت در بخش ایمنی از ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، ترمز پارک برقی، کمک حرکت در سربالایی، کنترل هرزگردی، اتوهُلد، TPMS سنسور نور و ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای بهره می‌برد.

آینه‌های جانبی برقی مجهز به راهنما، استارت دکمه‌ای، سانروف برقی، مولتی‌مدیا ۹ اینچ، سیستم صوتی با ۴ بلندگو نیز از امکانات رفاهی نیسان قشقایی وارداتی نامی‌خودرو می‌باشند.

کابین نیسان قشقایی وارداتی نامی خودرو

لازم به ذکر است مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی، آخرین مرحله‌ای است که در آن، پیش‌ثبت‌نام کنندگان خودرو وارداتی در اسفند ۱۴۰۱ امکان خرید خودرو دارند و در عرضه های آتی، دیگر امکان خرید خودرو برای آنها فراهم نخواهد بود.

در ضمن، در این نوبت عرضه خودرو های وارداتی، دیگر متقاضیان عادی که پیش از این، پیش‌ثبت‌نام در سامانه یکپارچه نداشتند نیز می‌توانند به شرط بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در یک حساب وکالتی، خودرو خریداری کنند.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟