ویژه متقاضیان دارای اولویت خرید از سامانه وارداتی‌ها؛

شرایط فروش چهار خودرو وارداتی سوزوکی اعلام شد

بخشنامه واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام چهار خودرو سوزوکی که در مرحله اخیر فروش خودروهای وارداتی عرضه شده بودند، توسط راساموتور خاورمیانه ابلاغ شد.

چهارشنبه - ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
سوزوکی سیاز - شرایط فروش چهار خودرو وارداتی سوزوکی راساموتور خاورمیانه اعلام شد

راساموتور خاورمیانه، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش سوزوکی در ایران، بخشنامه جدید فروش چهار خودرو وارداتی سوزوکی (سیاز، گرند ویتارا، بالنو و فرانکس) را ویژه آن دسته از افرادی که در مرحله اخیر عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، متقاضی خرید این خودرو ها بودند، ابلاغ کرد. طبق این بخشنامه، متقاضیان از امروز (۱۳ تیر) تا پایان روز سه‌شنبه ۱۹ تیر ماه فرصت این را خواهند داشت تا با پرداخت وجه اعلامی به عنوان پیش‌پرداخت، ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

سوزوکی گرند ویتارا - شرایط فروش چهار خودرو وارداتی سوزوکی راساموتور خاورمیانه اعلام شد

در این نوبت فروش خودرو های وارداتی سوزوکی، برای گرند ویتارا تک دیفرانسیل که بصورت علی‌الحساب و در مبادی ورودی به کشور، ۱ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده، مبلغ پیش‌پرداخت ثبت‌نام، ۸۲۰ میلیون تومان می‌باشد و امکان سفارش خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، قرمز و سورمه‌ای فراهم آمده.

سوزوکی فرانکس - شرایط فروش چهار خودرو وارداتی سوزوکی راساموتور خاورمیانه اعلام شد

برای خودرو سوزوکی فرانکس که بصورت علی‌الحساب، ۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و در رنگ های سفید، مشکی، نقره‌ای و خاکستری قابل عرضه است، مبلغ پیش‌پرداخت، ۷۳۰ میلیون تومان می‌باشد.

متقاضیان خرید Suzuki Baleno هم که بصورت علی‌الحساب، ۱.۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده و در رنگ‌های سفید، مشکی، سورمه‌ای، نقره‌ای، قرمز و خاکستری قابل عرضه است، می‌توانند با واریز پیش‌پرداخت ۶۴۰ میلیون تومان به حساب شرکت، این خودرو وارداتی را ثبت‌نام کنند.

سوزوکی بالنو - شرایط فروش چهار خودرو وارداتی سوزوکی راساموتور خاورمیانه اعلام شد

ارزان ترین خودرو وارداتی سوزوکی، یعنی سدان کامپکت سیاز را نیز با پیش‌پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان در این نوبت می‌توان ثبت‌نام کرد. قیمت علی‌الحساب این خودرو در مبادی ورودی به کشور، ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

سوزوکی سیاز - شرایط فروش چهار خودرو وارداتی سوزوکی راساموتور خاورمیانه اعلام شد

ذکر این نکته ضروری است که مبالغ اعلام شده به عنوان قیمت علی‌الحساب، قیمت قطعی خودروها برای مصرف کننده نبوده و در هنگام تحویل، هزینه های قانونی شامل مالیات ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، شماره‌گذاری، گواهی اسقاط، حمل خودرو و … نیز به آن اضافه خواهد شد.

در این نوبت، تمامی خودروهای وارداتی سوزوکی با مدل ۲۰۲۴ و تحویل ۹۰ روز کاری قابل عرضه می‌باشند. راساموتور خاورمیانه سود مشارکت و یا انصراف برای این طرح در نظر گرفته نشده اما در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، ۲.۵ درصد جریمه تاخیر بصورت ماهیانه متوجه شرکت خواهد بود.

مدل خودروقیمت علی‌الحساب (تومان)پیش‌پرداخت (تومان)تحویل
گرند ویتارا 2WD۱.۶۴۰.۰۰۰.۰۰۰۸۲۰.۰۰۰.۰۰۰۹۰ روز کاری    
فرانکس۱.۴۶۰.۰۰۰.۰۰۰۷۳۰.۰۰۰.۰۰۰
بالنو۱.۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰۶۴۰.۰۰۰.۰۰۰
سیاز۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰
مدل خودروهای قابل‌عرضه: ۲۰۲۴
جریمه تاخیر: ۲.۵ درصد ماهیانه
تاریخ ثبت‌نام: ۱۳ الی ۱۹ تیر ۱۴۰۳
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟