با تحویل آبان الی دی ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود؛

پیش فروش هایما 7x ایران خودرو، خارج از سامانه یکپارچه

۱۳ الی ۲۰ تیر ماه بخشنامه پیش فروش مینی‌ون مونتاژی هایما 7x با تحویل ۴ الی ۶ ماهه در سایت فروش محصولات ایران خودرو فعال خواهد شد.

سه شنبه - ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
با تحویل آبان الی دی ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود؛ پیش فروش هایما 7x ایران خودرو، خارج از سامانه یکپارچه

از روز چهارشنبه ۱۳ تیر ماه قرار است بخشنامه پیش فروش خودرو هایما 7x با تحویل آبان، آذر یا دی ماه ۱۴۰۳ در سایت فروش محصولات ایران خودرو فعال شود.

این پیش فروش هایما 7x تا روز چهارشنبه ۲۰ تیر (یا تکمیل ظرفیت)، خارج از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اجرا درخواهد آمد و ثبت نام در آن، هم برای عموم است، و هم برای حایزین شرایط خرید خودرو از طرح جوانی جمعیت (مادران). البته قیمت، غیر قطعی است و پیش‌پرداختی که مشتری در هنگام ثبت‌نام پرداخت خواهد کرد، علی‌الحساب می‌باشد.

با تحویل آبان الی دی ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود؛ پیش فروش هایما 7x ایران خودرو، خارج از سامانه یکپارچه
شرایط پیش فروش هایما 7x ایران خودرو
تحویل آبان ۱۴۰۳تحویل آذر ۱۴۰۳              تحویل دی ۱۴۰۳
پیش‌پرداخت:
۷۷۳.۴۸۷.۶۰۰ تومان
پیش‌پرداخت:
۶۹۶.۱۳۸.۸۰۰ تومان
مبلغ پیش‌پرداخت حدود ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول است.مبلغ پیش‌پرداخت حدود ۴۵ درصد قیمت فعلی محصول است.
رنگ‌های قابل‌عرضه:
مشکی آبنوس، نقره‌ای تیتانیوم، خاکستری، ذغالی
زمان ثبت‌نام: ۱۳ الی ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۳

همانطور که اشاره شد، این طرح پیش فروش هایما 7x خارج از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اجرا درخواهد آمد، اما به این معنی نیست که محدودیتی برای ثبت‌نام آن وجود ندارد.

با تحویل آبان الی دی ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود؛ پیش فروش هایما 7x ایران خودرو، خارج از سامانه یکپارچه

برعکس، محدودیت های ثبت‌نام خودرو برای این طرح نیز کماکان پاربرجاست و این یعنی متقاضی خرید هایما 7x می‌بایست دارای گواهینامه حداقل پایه ۳ رانندگی بوده، پلاک انتظامی فعال نداشته باشد و اگر هم دارد، عُمر خودروی دارای پلاک مذکور می‌بایست کمتر از ۵ سال نباشد. همچنین در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو یا سایپا و در ۲۴ ماه گذشته نزد دیگر خودروسازان داخلی ثبت‌نام و یا تحویل خودرو نداشته باشد.

برای متقاضیان خرید خودرو در طرح جوانی جمعیت، یعنی مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر نیز شرط ثبت‌نام این است که فرزند دوم یا بعد از آن متولد ۲۴ آبان ۱۴۰۰ و یا بعد از این تاریخ باشد و در ثبت‌نام های پیشین طرح جوانی جمعیت، خودرو خریداری نکرده باشند.

عکس کابین مینی‌ون هایما 7x ایران خودرو

کوتاه از هایما 7x ایران خودرو

هایما 7x یک MPV یا همان مینی‌ون خانوادگی است که بصورت ۳ ردیف سرنشین توسط ایران خودرو مونتاژ و عرضه می‌شود. این خودرو که از طراحی ظاهری عجیبی برخوردار است، دارای یک موتور ۱.۶ لیتری TGDI با ۱۹۲ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۳ نیوتن‌متر گشتاور بوده که از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک (AT) محرک محور جلو می‌باشد.

ایران خودرو نمونه ای مجهز از هایما 7x را روی خط تولید خود برده، نمونه ای که در بخش ایمنی دارای امکاناتی نظیر شش ایربگ، تشخیص نقاط کور، هشدار برخورد از جلو، سنسور نور و باران، دید ۳۶۰ درجه به همراه دوربین دنده عقب، کروزکنترل تطبیقی، هشدار انحراف از مسیر و همیار حفظ خودرو در بین خطوط، کمک حرکت در سربالایی و سرازیری، پارک اتوماتیک، کنترل هرزگردی و کنترل پایداری الکترونیک است.

عکس کابین مینی‌ون هایما 7x ایران خودرو

در بخش رفاهی نیز باید به بهره‌مندی هایما 7x مونتاژی ایران خودرو از ورود و استارت بدون کلید، سانروف برقی پانورامیک، صندلی های برقی جلو (۶ حرکته برای راننده و ۴ حرکته برای سرنشین کناری)، تهویه اتوماتیک، پد شارژ بی‌سیم، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۱۲.۳ اینچی چسبیده به پُشت‌آمپر دیجیتال با همین اندازه، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، تشخیص و اجرای فرامین صوتی و امکان نمایش تصویر سرنشینان عقب روی نمایشگر اصلی اشاره کرد.

همچنین Haima 7x دارای ABS+EBD، سیستم کمک ترمز، اتوهُلد، ترمز پارک برقی و ترمز اضطراری هوشمند بوده، با گارانتی ۵ ساله (معادل پیمایش ۱۵۰ هزار کیلومتر) عرضه می‌شود. آخرین قیمت کارخانه این محصول ایران خودرو نیز ۱ میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان می‌باشد.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟