با حضور مدیران ارشد گروه صنایع خودروسازی کرمان، گروه مپنا و شرکت نبکا؛

وزیر صمت از خط تولید خودروی برقی اسکای ول شرکت نبکا بازدید کرد

وزیر صمت در بازدید از خط تولید اسکای ول ET5 ضمن قدردانی از تلاش های نبکا بر اهمیت حمایت از تولیدات داخلی و افزایش عمق داخلی‌سازی تاکید کرد.

چهارشنبه - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
وزیر صمت از خط تولید خودروی برقی اسکای ول شرکت نبکا بازدید کرد

علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) و هیات همراه، امروز ۳۰ خرداد ماه از خط تولید خودروی برقی اسکای ول شرکت نبکا بازدید به عمل آوردند. در جریان این بازدید که با حضور مدیران ارشد گروه صنایع خودروسازی کرمان و گروه مپنا و شرکت نبکا انجام شد، پویا سالاری شریف، مدیرعامل نبکا ضمن خوشامدگویی به وزیر محترم صمت، به ارائه توضیحاتی درباره روند تولید خودروی برقی اسکای ول پرداخت.

مدیرعامل نبکا با اشاره به مراحل مختلف تولید و تکنولوژی‌های پیشرفته مورد استفاده در خط تولید، اظهار داشت که شرکت نبکا با بهره‌گیری از نوآوری و فناوری‌های روز دنیا، درصدد است تا خودروهای برقی با کیفیت و با استانداردهای بین‌المللی را به بازار عرضه کند.

وزیر صمت از خط تولید خودروی برقی اسکای ول شرکت نبکا بازدید کرد

سالاری همچنین به چشم‌انداز و برنامه‌های آینده شرکت نبکا پرداخت و گفت: هدف ما تبدیل شدن به یکی از پیشروان تولید و عرضه خودرو های برقی در کشور است، در این راستا، برنامه‌ریزی‌های دقیق و سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام داده‌ایم تا بتوانیم در آینده نزدیک، محصولات بیشتری را به بازار عرضه کنیم و سهم قابل توجهی از بازار خودرو را به دست آوریم.

در پایان این بازدید، علی آبادی ضمن قدردانی از تلاش‌های شرکت نبکا، بر اهمیت حمایت از تولیدات داخلی و افزایش عمق داخلی سازی تاکید کرد.

این بازدید و ارائه توضیحات از سوی مدیرعامل شرکت نبکا، نشان‌دهنده عزم جدی این شرکت برای رشد و توسعه بیشتر و ارتقای سطح کیفیت محصولات خود است.

خودرو الکتریکی اسکای ول ET5 شرکت نبکا

اسکای ول ET5 به عنوان اولین خودرو برقی پا به خیابان های ایران گذاشت و به عنوان یک خودروی پیشرو با پکیج باتری ۷۲ کیلووات ساعتی قادر به پیمایش ۵۲۰ کیلومتر با هر بار شارژ کامل خواهد بود. قدرت ۲۰۳ اسب بخار همراه با گشتاور ۳۲۰ نیوتن بر متر پاسخگوی تمامی نیاز های راننده می باشد.

همچنین در نمایشگاه خودروی شیراز که هفته گذشته برگزار شد، شرکت نبکا از خودرو جدید پلاگین-هایبرید خود با نام های هایبرید و هایربید پلاس رونمایی کرد تا سبد محصولات خود را گسترده تر کرده باشد.

خودرو الکتریکی اسکای ول ET5 شرکت نبکا
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟