همزمان با فراخوان تکمیل ثبت‌نام توسط کرمان‌خودرو اعلام شد؛

قیمت و زمان واریز وجه هیوندای کونا وارداتی

خودرو وارداتی هیوندای کونا که دارای موتور ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی و سطح قابل قبولی از امکانات است، ۲.۵۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

سه شنبه - ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸
خودرو وارداتی هیوندای کونا کرمان خودرو - 2024 Hyundai Kona

کرمان خودرو با ارسال فراخوان تکمیل وجه، قیمت تمام‌شده هیوندای کونا وارداتی برای مشتریان را اعلام کرد. متقاضیان خرید این خودرو وارداتی از امروز (دوشنبه ۷ خرداد) تا پایان روز جمعه ۱۱ خرداد ماه فرصت واریز وجه با قیمت مصوب و قطعی ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان را خواهند داشت.

قیمت قطعیمدلرنگ‌های قابل‌عرضه
۲.۵۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان۲۰۲۳سفید، مشکی، خاکستری
فراخوان تکمیل وجه هیوندای کونا وارداتی کرمان خودرو

فراخوان تکمیل وجه ویژه آن دسته از متقاضیان نوبت‌دهی شده ای است که در نوبت پیش‌ثبت‌نام ۲۴ الی ۲۶ اردیبهشت ماه، هیوندای کونا وارداتی کرمان خودرو را به عنوان اولویت خرید خود انتخاب کرده بودند.

خودرو وارداتی هیوندای کونا کرمان خودرو - 2024 Hyundai Kona

در این نوبت خرید، قیمت قطعی هیوندای کونا وارداتی در مبادی ورودی به کشور بدون احتساب هزینه های قانونی عرضه خودرو نظیر مالیات، بیمه، شماره‌گذاری، اسقاط، حمل خودرو و … ، ۲ میلیارد و ۴۹ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان اعلام شده بود که حال، مشخص شده که کمی بیشتر از ۴۹۰ میلیون تومان نیز برای هزینه های مذکور به قیمت اعلامی در زمان پیش‌ثبت‌نام، اضافه شود.

امکانات و ویژگی های هیوندای کونا

هیوندای کونا وارداتی، مدل ۲۰۲۳ بوده، دارای موتور ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی ۱۴۷ اسب‌بخاری متصل به گیربکس CVT است. با این پیشرانه که صدی ۶.۸ لیتر بنزین می‌سوزاند، کونا می‌تواند تا ۱۹۵ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. حالت های رانندگی نرمال، اقتصادی و اسپرت نیز برای آن در نظر گرفته شده.

خودرو وارداتی هیوندای کونا کرمان خودرو - 2024 Hyundai Kona

لازم به ذکر است کروز کنترل، اتوهلد، ترمز پارک برقی، کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، فرمان برقی، ABS+EBD، شش ایربگ،TPMS ،کنترل پایداری الکترونیک، ورود و استارت بدون کلید، تهویه اتوماتیک با کنترل دو نقطه‌ای، مولتی‌مدیا ۱۲.۳ اینچ چسبیده به پُشت‌آمپر دیجیتال، شارژر وایرلس، صندلی برقی راننده و دوربین دنده عقب از امکانات هیوندای کونا وارداتی کرمان خودرو می‌باشند.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟