هاوال H6 و سانگ‌یانگ کوراندو به سامانه یکپارچه اضافه شدند؛

فروش خودرو های وارداتی جدید بهمن، به‌زودی …

در مرحله جدید فروش خودرو های وارداتی از طریق سامانه یکپارچه، هاوال H6 هایبرید و سانگ یانگ کوراندو نیز در لیست خودروهای قابل عرضه خواهند بود.

شنبه - ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
هاوال H6 هایبرید و سانگ یانگ کوراندو وارداتی بی ام کارز گروه بهمن

بی‌ام‌کارز گروه بهمن قرار است خودروهای جدید هاوال H6 هایبرید و سانگ‌یانگ کوراندو را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه کند. فعلا اطلاعاتی از زمان آغاز عرضه، و همچنین قیمت محصولات، ارائه نشده اما می‌دانیم هاوال H6 وارداتی بی‌ام‌کارز، یک خودروی برقی-بنزینی است که از پیشرانه‌ای متشکل از یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی با ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و یک موتور برقی با ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد.

هاوال H6 هایبرید وارداتی بی ام کارز گروه بهمن - Haval H6 HEV Hybrid SUV by BM Cars

هاوال H6 هایبرید دارای تعویض دنده الکترونیکی، گرم‌کن صندلی راننده و سرنشین جلو، ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای بوده، با بهره‌مندی از انواع رادارهای روز دنیا، خودروی مدرنی محسوب می‌شود؛ رادار کمکی در ترافیک، رادار تشخیص نقطه کور، رادار کروز یکپارچه، رادار تشخیص خطوط و حفظ حرکت خودرو در لاین حرکت، سیستم تشخیص عابر پیاده و بکارگیری ترمز اضطراری، تنها بخشی از امکانات فناورانه این خودرو می‌باشند.

هاوال H6 هایبرید وارداتی بی ام کارز گروه بهمن - Haval H6 HEV Hybrid SUV by BM Cars

سانگ‌یانگ کوراندو، یا درست‌تر بگوییم، کی‌جی موبیلیتی کوراندو نیز دارای موتور ۱.۵ توربو TGDI با ۱۶۳ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور بوده، به گیربکس ۶ سرعته اتومات متصل است و متوسط مصرف سوختش، صدی ۷.۷ لیتر اعلام شده.

این خودرو با امکاناتی نظیر ترمز پارک برقی، TPMS، دوربین دنده عقب، ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای، سنسور پارک جلو و عقب، کنترل پایداری الکترونیک و اتوهُلد در بخش ایمنی و رادار تشخیص نقاط کور، هشدار خروج از پارک، هشدار انحراف از مسیر و همیار حفظ خودرو در بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک و کروزکنترل تطبیقی در بخش سیستم‌های همیار بهره می‌برد.

سانگ یانگ کوراندو وارداتی بی ام کارز گروه بهمن - SsangYong Korando by BM Cars

صندلی‌های برقی دارای گرمکن جلو، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۸ اینچ، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، پُشت‌آمپر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچ و سانروف، شارژر بی‌سیم و تهویه اتوماتیک دوگانه نیز به همراه آینه‌های جانبی برقی دارای گرمکن از جمله امکانات رفاهی سانگ‌یانگ کوراندو وارداتی بی‌ام‌کارز گروه بهمن می‌باشند.

انتظار می‌رود طی روزهای آتی، اطلاعیه تازه‌ترین مرحله عرضه خودرو های وارداتی در سامانه یکپارچه، منتشر شود.

سانگ یانگ کوراندو وارداتی بی ام کارز گروه بهمن - SsangYong Korando by BM Cars
5 از 2 رای

نظر شما چیست؟