با خدمات شبانه‌روزی در هفت روز هفته؛

امداد جاده ای شکموتو راه‌اندازی شد

در راستای رفاه حال مشتریان، سرویس امداد جاده ای اختصاصی برای کامیون های باری، کمپرسی و کشنده شکموتو توسط آرین دیزل راه اندازی شده است.

سه شنبه - ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
با خدمات شبانه‌روزی در هفت روز هفته؛ امداد جاده ای شکموتو راه‌اندازی شد

شرکت آرین دیزل از راه اندازی امداد جاده ای شکموتو برای کامیون های باری و کشنده این برند خبر داد. برای هر خودرویی امکان خرابی و مشکل در جاده وجود دارد. امدادجاده شبانه روزی شک‌موتو، یک سرویس حمایتی برای رانندگان محصولات این برند خودروهای تجاری و کار آرین دیزل در مواقع اضطراری است و دارای تجهیزات و ابزار کافی جهت امدادرسانی سیار می‌باشد.

به گزارش خودرودیلی، با تمهیداتی که توسط آرین دیزل دیده شده، امداد جاده‌ای شک‌موتو در هر نقطه ای از کشور که رانندگان محصولات این برند به آن نیاز داشته باشند، حضور دارد و نسبت به رفع ایراد و حل مشکل احتمالی، اقدام خواهد کرد. همچنین در صورت نیاز، امکان حمل انواع کامیون های باری و کمپرسی و کشنده Shacmoto X5000 با یدک‌کش های متعدد به تعمیرگاه مرکزی نیز وجود دارد.

با خدمات شبانه‌روزی در هفت روز هفته؛ امداد جاده ای شکموتو راه‌اندازی شد

اطلاعات تماس امداد جاده ای شکموتو

جهت بهره‌مندی از خدمات امدادجاده و در صورت بروز هرگونه مشکل فنی، دارندگان انواع کامیون های باری، کمپرسی و یا کشنده Shacmoto می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۰۰۶۰۰۰۳۴۳، تماس گرفته و درخواست امداد خود را ثبت نمایند. ذکر این نکته ضروری است که خدمات امداد جاده ای شرکت آرین دیزل برای محصولات برند شکموتو بصورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته می‌باشد.

خدمات اختصاصی برای مشتریان شک‌موتو

برخی خدماتی که در قالب این سرویس، در محل انجام می‌شود، عبارتند از امدادرسانی فوری سیار و ارائه خدمات توسط متخصصین با تجربه در محل، راه اندازی و تعمیرات خودرو و در صورت نیاز تعویض قطعات اصل در محل، حمل خودرو به تعمیرگاه مرکزی در صورت نیاز، باتری به باتری سیار، آپاراتی سیار و پنچرگیری، تعویض زاپاس خودرو، تعویض لنت و دیسک و صفحه، تعویض روغن، خدمات برق خودرو و تست فیوز.

جهت دریافت خدمات امداد جاده‌ای شک‌موتو، سرویس حرفه ای و عوض کردن قطعات مصرفی هم چون باتری، دینام، استارت، روغن موتور، روغن گیربکس و غیره، کافی است با شماره تلفن ۰۹۰۰۶۰۰۰۳۴۳ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان آرین دیزل در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت مشتریان این برند می باشند.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟