با عرضه هفت خودرو در سامانه فروش جدید؛

قیمت خودرو های برقی وارداتی، اعلام شد

سامانه یکپارچه فروش خودرو های برقی وارداتی تا پنجم خرداد ماه با عرضه هفت محصول برای متقاضیان خرید این خودروها، باز خواهد بود.

سه شنبه - ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
خودرو برقی وارداتی فولکس واگن ID.4 شرکت ماموت خودرو -

از روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت)، پیش ثبت‌نام خودرو های برقی وارداتی با عرضه هفت محصول، آغاز شده است و متقاضیان، در صورت بلوکه کردن ۱۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی تا روز چهارشنبه ۲ خرداد، این فرصت را خواهند داشت تا نسبت به پیش ثبت‌نام یکی از هفت خودرو زیر، اقدام نمایند:

مدل خودروشرکت وارد کنندهقیمت قطعی در مبادی ورودی به کشور (تومان)
هونگچی EQM5بی‌ام‌کارز گروه بهمن۱.۸۰۵.۴۶۰.۰۰۰
کی‌ام‌سی eJ7کرمان‌موتور۱.۰۹۸.۶۵۰.۰۰۰
مدل خودروشرکت وارد کنندهقیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی به کشور (تومان)
سینوگُلد تانگو ۵سایپا۱.۰۵۰.۰۰۰.۰۰۰
فولکس‌واگن ID.4ماموت‌خودرو۱.۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰
لونا GREایران‌خودرو۹۴۵.۰۰۰.۰۰۰
آئودی Q5 e-Tronمعین‌خودرو ایرانیان۳.۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰
هوندا e:NS1معین‌خودرو ایرانیان۱.۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰

متقاضیان می‌توانند تا پایان روز شنبه پنجم خرداد ماه با مراجعه با سایت فروش خودروهای وارداتی برقی به آدرس evauto.ir نسبت به ثبت تقاضای خرید از بین گزینه های قابل‌عرضه، اقدام نمایند.

لازم به ذکر است در این نوبت، دو محصول با قیمت قطعی در مبادی ورودی به کشور عرضه شده که قیمت مندرج، شامل هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … نمی‌شود.

پنج خودرو دیگر نیز با قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی به کشور عرضه شده‌اند و اعداد ارقامی، لزوما ارتباطی با قیمت نهایی خودروها ندارد. یادآوری می‌شود جهت پیش ثبت نام و انتخاب خودروی مد نظر از بین گزینه های قابل‌عرضه، می‌بایست تا روز چهارشنبه دوم خرداد ماه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی‌شده، بلوکه کنید.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟