با قیمت مصوب ۱.۳۸۷.۶۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شد؛

فروش نقدی و اقساطی KMC X5 کرمان موتور – ۲۴ الی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخشنامه جدید فروش خودرو KMC X5 با قیمت مصوب ۱.۳۸۷.۶۰۰.۰۰۰ تومان و موعد تحویل ۹۰ روز کاری، ۲۴ الی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ فعال می‌شود.

یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
با قیمت مصوب ۱.۳۸۷.۶۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شد؛ فروش نقدی و اقساطی KMC X5 کرمان موتور - ۲۴ الی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرایط جدید فروش خودرو KMC X5 از روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه بصورت اینترنتی در سایت فروش محصولات کرمان موتور، آغاز می‌شود و متقاضیان خرید این خودرو، تا روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت خواهند خواهند داشت تا نسبت به ثبت‌نام آن، اقدام نمایند.

به گزارش خودرودیلی، در این طرح فروش، امکان خرید خودرو KMC X5 بصورت نقدی و یا اقساطی فراهم آمده و قیمت مصوب، ۱ میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است. موعد تحویل خودرو های ثبت‌نامی نیز ۹۰ روز کاری خواهد بود.

شرایط فروش KMC X5 کرمان موتور
قیمت مصوب۱.۳۸۷.۶۰۰.۰۰۰ تومان
موعد تحویل۹۰ روز کاری
جریمه تاخیر۳ درصد ماهیانه
رنگ های قابل عرضه: سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری، قهوه ای متالیک
پیش‌پرداخت فروش اقساطی: ۱ میلیارد تومان
اقساط ۱۸ ماههاقساط ۲۴ ماهه
۶ فقره چک
۸۳.۹۳۹.۲۰۰ تومانی
با فواصل ۳ ماهه
۸ فقره چک
۷۰.۶۸۱.۴۰۰ تومانی
با فواصل ۳ ماهه
سررسید اولین چک: ۱۴۰۳/۰۸/۲۵
زمان ثبت نام: ۲۴ الی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
خودرو کی‌ام‌سی ایکس ۵ شرکت کرمان موتور - KMC X5 by Kerman Motor

در طرح فروش اقساطی، مشتری می‌بایست مبلغ یک میلیارد تومان را در هنگام ثبت‌نام، به عنوان پیش‌پرداخت بپردازد و مابقی، در قالب تسهیلات ۱۸ و یا ۲۴ ماهه قابل تسویه خواهد بود. در تسهیلات ۱۸ ماهه، باقیمانده وجه خودرو در قالب شش فقره چک با فواصل سه ماهه، هر یک به مبلغ ۸۳.۹۳۹.۲۰۰ تومان تسویه می‌شود.

برای تسویه تسهیلات ۲۴ ماهه نیز هشت فقره چک با فواصل سه ماهه از مشتری دریافت می‌شود که مبلغ هر یک، ۷۰.۶۸۱.۴۰۰ تومان است. در هر دو حالت، سررسید اولین چک تحویلی به شرکت می‌بایست ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۳ باشد.

خودرو کی‌ام‌سی ایکس ۵ شرکت کرمان موتور - KMC X5 by Kerman Motor

رنگ های قابل عرضه در این نوبت فروش خودرو KMC X5 شرکت کرمان موتور، سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و یا قهوه ای متالیک اعلام شده است. و با وجود خواب حداقل سه ماهه وجه پرداختی مشتری، نه در طرح نقدی، و نه در طرح اقساطی، سود مشارکت و یا انصراف برای طرح در نظر گرفته نشده. جریمه تاخیر اما لحاظ شده که عدد آن، ۳ درصد ماهیانه می‌باشد.

همانطور که اشاره شد، فروش خودرو KMC X5 در این نوبت، بصورت اینترنتی بوده و جهت ثبت نام، می‌بایست به سایت فروش محصولات کرمان موتور مراجعه کنید.

5 از 5 رای

نظر شما چیست؟