خداحافظی مالیبو از خط تولید شورولت در کانزاس؛

تولید این شورولت برای همیشه پایان می‌یابد

نام مالیبو که ۹ نسل، یعنی از سال ۱۹۶۴ در سبد تولیدات شورولت است، از اواسط پاییز امسال برای همیشه به بایگانی فرستاده خواهد شد.

جمعه - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
خداحافظی مالیبو از خط تولید شورولت در کانزاس؛ تولید این شورولت برای همیشه پایان می‌یابد

۲۷ سال پس از این که جنرال موتورز دوباره نام مالیبو را زنده کرد، تصمیم بر آن شده تا این نام آمریکایی بازار سدان های میدسایز، برای همیشه به بایگانی سپرده شود! طبق اطلاعات ارائه شده از سوی شورولت، قرار است از اواسط پاییز، تولید مالیبو پایان یابد. خط تولید مالیبو در کانزاس نیز با یک سرمایه‌گذاری ۳۹۰ میلیون دلاری، بازتجهیز خواهد شد تا به جای این سدان میدسایز، خودرو الکتریکی شورولت بولت به تولید برسد.

خداحافظی مالیبو از خط تولید شورولت در کانزاس؛ تولید این شورولت برای همیشه پایان می‌یابد

در این سایت تولیدی، کادیلاک XT4 نیز تولید می‌شود که البته با توجه به تغییرات این سایت جهت آماده‌سازی برای تولید Bolt EV، تولید مدل فعلی کادیلاک XT4 نیز متوقف خواهد شد تا زمانی که خط تولید، برای تولید مجدد، آماده شود. از آن زمان به بعد، کادیلاک XT4 جدید در کنار Bolt EV به تولید خواهد رسید.

Chevrolet Malibu

و اما در مورد شورولت مالیبو، دلیل اصلی پایان دادن به تولید این خودرو، کوچ خریداران از بازار سدان های میدسایز به بازار کراس‌اوور ها و SUV ها عنوان شده. بد نیست بدانید در ۹ نسلی که از سال ۱۹۶۴ از شورولت مالیبو به تولید رسیده، مجموع تولیدش از مرز ۱۰ میلیون دستگاه گذشته.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟