نیسان جوک ۲۰۲۵ به بازار آمد

نیسان در فیس‌لیفت ۲۰۲۵ نسل دوم جوک، طراحی و چیدمان فضای داخلی را نیز به سطح طراحی ظاهری پیشرو و جوان‌پسند این کراس‌اوور کوچک رسانده.

پنجشنبه - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
نیسان جوک ۲۰۲۵ به بازار آمد

چهارده سال پییش که نیسان شروع به عرضه جوک کرد، ترند جدیدی را در طراحی خودرو باب کرد که برخی عناصرش، هنوز هم توسط خودروسازان متعددی در خودروهای جدید، به کار گرفته می‌شود. این کراس‌اوور کوچک و فانتزی، سال ۲۰۱۹ با خطوط و فرم‌های نرم‌تری در بدنه، نسل عوض کرد؛ نسلی که در طراحی ظاهری توانست برداشتی مدرن‌تر از مفهوم طراحی آوانگارد Juke به تصویر بکشد، اما در طراحی داخلی، نمودی از این طراحی ظاهری پیشرو نسل جدید نمی‌دیدیم. حال با فیس‌لیفت ۲۰۲۵، نیسان طراحی داخلی Juke را هم با یک دگرگونی محسوس در داشبورد پوشش‌ها و تریم، به سطح طراحی ظاهری این کراس‌اوور پیشرو و جوان‌پسند (البته از نظر طراحی) رسانده.

2025 NISSAN Juke

در این کابین جدید، در کنار بازنگری کامل در طراحی داشبورد، یک مشخصه بسیار جلب نظر می‌کند و آن هم نمایشگر ۱۲.۳ اینچی باریک و کشیده‌ای است که بصورت ایستاده، در بالای داشبورد جانمایی شده. نمایشگری با همین اندازه، به عنوان نشانگرهای پُشت فرمان برای نیسان جوک ۲۰۲۵ قابل سفارش است و در کنار آن، سیستم اطلاعات و سرگرمی دارای رابط کاربری بی‌سیم گوشی های اندروید و iOS، به‌روز شده و سیستم تشخیص و اجرای فرامین صوتی نیز ارتقاء یافته.

نیسان جوک ۲۰۲۵ به بازار آمد

 پد شارژ بی‌سیم گوشی های هوشمند، ترمز پارک برقی، درگاه های USB-A و USB-C، آینه های برقی دارای گرمکن، صندلی‌های برقی، سقف شیشه‌ای پانورامیک، آینه وسط الکتروکرومیک و تهویه اتوماتیک از دیگر امکانات متعددی هستند که نیسان در مجهزترین تیپ های جوک ۲۰۲۵ به مشتریان ارائه می‌دهد.

مدل ۲۰۲۵ نیسان جوک در بخش پیشرانه، تغییری به نسبت قبل نداشته و کماکان با دو گزینه پیشرانه عرضه می‌شود. یکی از این دو، پیشرانه ۱.۰ لیتری توربو ۱۱۵ اسب‌بخاری با ۲۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است و دیگری، پیشرانه هایبرید، متشکل از موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی بنزینی ۹۳ اسب‌بخاری و موتور برقی ۴۸ اسب‌بخاری. هر دو این پیشرانه‌ها، محرک محور جلو نیسان جوک هستند.

نیسان جوک ۲۰۲۵ به بازار آمد

نیسان جوک در سایت ساندرلند نیسان، واقع در انگلیس تولید می‌شود و اصلی‌ترین رقبایش، فورد پوما، پژو ۲۰۰۸، اوپل موکا، اشکودا کامیک و رنو کپچر هستند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟