رد صلاحیت رشیدی کوچی، قطعی شد

جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس، با انتشار پستی در اینستاگرام از قطعی شدن رد صلاحیت وی برای کاندیداتوری در دور بعدی انتخابات مجلس خبر داد.

جمعه - ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
رد صلاحیت رشیدی کوچی، قطعی شد

جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی که در دوره حضور خود در مجلس یازدهم، بسیار در مقوله هایی نظیر واردات خودرو، بازار خودرو، طرح صیانت و فیلترینگ، گوشی موبایل، شفافیت آرای مجلس و …، دغدغه‌مند و پیگیر احقاق حق مردم بوده، با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از قطعی شدن رد صلاحیت وی و عدم حضور در دور بعدی انتخابات مجلس به عنوان کاندیدای نمایندگی خبر داد.

به گزارش خودرودیلی، این متن با یک بیت پرمعنا از غزلیات حافظ آغاز شده است:

به نام خدا
گفت آن یار کز او گشت سرِ دار بلند
جُرمش این بود که اسرار هویدا می‌کرد

ملت بزرگ و شریف ایران و مردم عزیز و صبور شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد؛
در این مدت که به عنوان خادم شما در خانه ملت حضور داشتم تمام تلاشم را به کار بستم تا نور امید را در دلهای غم دیدتان روشن کنم، فریاد مظلومیتتان باشم، از حقوق پایمال شده‌تان دفاع کنم، در برابر پدرخوانده‌ها و اربابان زر و زور و تزویر که زندگی را بر شما سخت و سخت‌تر کرده و می‌کنند بایستم تا در حد وسعم زندگی زیباتر و آرام‌بخش‌تری برایتان رقم بزنم.
در این راه پرخطر لحظه‌ای شک و ترس و تردید به دل راه ندادم و بارها و بارها مورد تهدید و تطمیع و توهین و تخریب و تمسخر قرار گرفتم، چه آن زمان که با طرح ننگین صیانت و فیلترینگ مخالفت کردم و چه آن زمان که نسبت به گشت ارشاد و ارعاب مردم معترض گشتم، برای شفافیت سینه چاک کردم و گلوی جریان متعصبِ خشک مغز پر مدعای به ظاهر مسلمان که ملت به ویژه جوانان را با رفتارهای تند و غلط خود نسبت به خدا و دین بدبین کرده بودند، را گرفتم و با حمایت شما به مبارزه با مافیای خودرو برخاستم.
ای ملت بزرگ ایران خداوند متعال را بر این ادعایم گواه، شاهد و ناظر می‌گیرم که آنچه امروز از مال دنیا دارم همان چیزی است که قبل از ورود به مجلس داشتم.
بر خود می‌بالم که ذره‌ای از قوانین الهی و حکومتی خارج نشدم و در دفاع از حق مردم نه معامله‌ای کردم و نه کوتاهی.
شجاعت، صداقت، شفافیت و حریت را سرلوحه کارم قرار دادم و تلاش کردم مسیر جدید و متفاوتی از خدمت به خلق خدا را ترسیم کنم.
عدم تایید صلاحیت بنده یقینا هیچ تاثیری بر اراده و طی مسیری که باهم آغاز کردیم نخواهد داشت چرا که باور دارم مردم اصلی‌ترین تایید کننده صلاحیت هستند.
این قول را به خودم و به ویژه به جوانان عزیز می‌دهم در هر جایی که باشم فریاد عدالت‌خواهی و حریت را در دفاع از حق شما مردم سر خواهم داد و چون گذشته با اقتدارگرایان قدرت‌طلب که خون ملت را در شیشه‌ کرده‌اند مبارزه خواهم کرد.
از اینکه همیشه با حمایت‌ها و محبت‌های خود بنده را همراهی کرده و قوت قلبم بودید ممنونم و شرمنده الطاف بی‌پایان شما مردم به ویژه مردم قدرشناس و عزیز حوزه انتخابیه هستم و یقین دارم در ادامه نیز این سرباز وطن را یاری رسان خواهید بود.
بدون شک این نهال امیدی که در دل جوانان برای یک زندگی بهتر و زیباتر کاشته شده به زودی تبدیل به یک درخت تناور و پرثمر خواهد شد.
راه ادامه دارد…
خادم ملت
جلال رشیدی کوچی

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟