مرحله سوم ثبت نام خودرو های وارداتی جانبازان و ایثارگران

ثبت نام مرحله سوم ثبت نام خودرو های وارداتی جانبازان و ایثارگران که ویژه جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد است، از امروز به مدت ۴ روز آغاز شده است.

سه شنبه - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
مرحله سوم ثبت نام خودرو های وارداتی جانبازان و ایثارگران

از امروز سایت فروش یکپارچه خودرو های وارداتی به جانبازان و ایثارگران، با لیست جدید خودرو های قابل عرضه برای مرحله سوم ثبت‌نام کنندگان که مختص جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد می‌باشد، به‌روز شده است و متقاضیان واجد شرایط، از امروز (سه‌شنبه ۱۰ بهمن) به مدت چهار روز فرصت دارند تا از میان هفت خودرو قابل‌عرضه در این مرحله، خودرو مد نظر خود را انتخاب و ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

به گزارش خودرودیلی، در مرحله جدید، هفت خودرو از برندهای تویوتا، رنو، مینی، نیسان، BMW و فیات برای متقاضیان واجد شرایط، ارائه شده که عبارتند از رنو کولیوس شرکت ماموت‌خودرو، نیسان آلتیما شرکت معین خودرو اروند، تویوتا کمری ۲.۰ لیتری شرکت تیوا خودرو رایکا، تویوتا فرانت‌لندر هایبرید شرکت برساوش، مینی کوپر پنج درب و BMW 116i شرکت پرشیا خودرو، نیسان آلتیما شرکت معین خودرو اروند و فیات تیپو سدان شرکت پارسیان موتور.

سامانه ثبت نام خودروهای وارداتی ویژه جانبازان و ایثارگران اولین بار روز چهارشنبه برای جانبازان ۷۰ درصد (دو پا یا دو دست قطع از مچ، و یا قطع نخاع) با عرضه خودروهایی تا سقف قیمت ۳۵ هزار یورو (سیف) باز شد و گروه اول می‌توانستند به مدت دو روز، از میان خودروهای اعلامی، انتخاب خود را انجام دهند.

مرحله دوم نیز با عرضه خودروهایی با سقف قیمت ۳۰ هزار یورو، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در جریان بود و حال، مرحله سوم ثبت نام خودرو وارداتی جانبازان، با عرضه خودروهایی که سقف قیمت (سیف) ۲۵ هزار یورو دارند، آغاز شده است.

متقاضیان واجد شرایط، یعنی آن دسته از جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد که توسط بنیاد شهید و ایثارگران، حایز شرایط تشخیص داده شده‌اند، می‌توانند تا پایان روز جمعه ۱۳ بهمن با مراجعه به سایت فروش خودروهای وارداتی جانبازان و ایثارگران، نسبت به انتخاب خودروی مد نظر از میان هفت گزینه قابل عرضه، اقدام نمایند.

لازم به ذکر است تعیین سقف انتخاب جانبازان بر اساس فهرست ارائه شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و وزارت صنعت معدن و تجارت هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نداده است. همچنین فرایند ثبت درخواست خودرو وارداتی جانبازان معزز به شرح ذیل می‌باشد:

۱- ثبت اطلاعات فردی در سامانه یکپارچه عرضه خودرو
۲ -ایجاد دسترسی به متقاضی جهت انتخاب یک خودرو از خودروهای قابل عرضه و ارسال درخواست به شرکت های وارد کننده خودرو

بدیهی است تمام خودروهای انتخابی دارای کف درخواست بوده و چنانچه حد نصاب خودرو تکمیل نگردد، به جانباز معزز اطلاع رسانی می گردد تا خودرو دیگری را انتخاب نماید. همچنین انتخاب خودرو هیچ گونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی‌نماید و تعهد شرکت های وارد کننده، صرفاً براساس فراخوان و عقد قرارداد نهایی با شرکت‌های واردکننده خودرو می باشد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟