خودرو جدید LUCANO 7، تفسیر تازه از یک SUV آفرود هوشمند

خودرو LUCANO 7 به لطف بهره‌مندی از ویژگی‌های آفرودی رقابتی و سطح بالای تکنولوژی، تفسیر تازه از یک SUV آفرود هوشمند در بازار کشورمان خواهد بود.

دوشنبه - ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
خودرو جدید LUCANO 7 ماموت خودرو، تفسیر تازه از یک SUV آفرود هوشمند

لوکانو به عنوان برند سازنده خودروهایی با عملکرد آفرودی بالا برای الیت جامعه، قرار است به زودی اولین خودرو شهری خود، Lucano 7 را در بازار ایران عرضه کند و امیدوار است بتواند در کشورمان، جایگاه مطلوبی را به لطف توان عملکردی بالای این خودرو مجهز در آفرود، برای خود کسب کند.

گفته می‌شود خودرو جدید LUCANO 7 مجهز به سیستم اختصاصی رانندگی در تمامی مسیرها، موسوم به ADRIS است که دارای هفت حالت مختلف برای رانندگی بوده، می‌تواند بصورت آنی و هوشمند ویژگی‌های فنی خودرو را با شرایط جاده، تطبیق دهد. به لطف این سیستم، لوکانو ۷ نه تنها در سفرهای جاده‌ای و داخل شهری، عملکرد بسیار خوبی دارد، بلکه در حالت ها و شرایط خاص مسیرهای گل‌آلود و یا برفی نیز بسیار پرقدرت و مطمئن ظاهر شده، تجربه‌ای منحصربفرد از سواری در تمامی مسیرها را به راننده و سرنشینان، ارائه می‌دهد.

خودرو جدید LUCANO 7 ماموت خودرو، تفسیر تازه از یک SUV آفرود هوشمند

در کنار بهره‌مندی از سیستم پیشرفته ADRSI، زوایای صعود و فرود در Lucano 7 به ترتیب ۲۱ درجه و ۲۹ درجه اعلام شده و توان عبور از مسیرهای آبی تا عمق ۶۰۰ میلیمتر را دارد که با توجه به ماهیت شهری و لوکس این خودرو، مقادیر بسیار کارآمدی به حساب می‌آیند و نویدبخشی عملکردی در سطح خودروهای آفرود کلاسیک و نمادین کلاس خود می‌باشند. ویژگی‌هایی از این دست باعث شده تا تمامی مدل های لوکانو توانایی بسیار بالایی در غلبه بر سختی های مسیر و مشکلات پیمایشی داشته باشند.

در زمینه ایمنی آفرود، ذکر این نکته ضروری است که تمامی مدل های لوکانو ۷ با رعایت استاندارد های بین‌المللی ایمنی پنج ستاره ساخته می‌شود. به لطف طراحی بدنه مبتنی بر قفس جاذب انرژی، سطح بالایی از فولاد مقاومت بالای به کار رفته در خودرو و بهره‌مندی از سیستم های پییشرفته‌ای نظیر مجموعه سیستم های همیار رانندگی ADAS، خودرو جدید LCANO 7 با موفقیت یک سیستم ایمنی و دفاعی از هر نظر کامل را به منظور حفاظت تمام-عیار از راننده و سرنشینان ارائه می‌کند.

خودرو جدید LUCANO 7 ماموت خودرو، تفسیر تازه از یک SUV آفرود هوشمند

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟