خودروهای لوکس قاچاقچی معروف به پلیس ترکیه رسید + ویدیو

پلیس ترکیه ۲۳ دستگاه خودرو لوکس و گران‌قیمت توقیف شده از قاچاقچی معروف تُرک را به ناوگان پلیس این کشور اضافه کرد.

چهارشنبه - ۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
خودروهای لوکس قاچاقچی معروف به پلیس ترکیه رسید + ویدیو

طی سال‌های گذشته، از پلیس کشورهای حاشیه خلیج و فارس و خودروهای بسیار گران‌قیمتی که دارد، بسیار شنیده‌ایم. حال ترکیه نیز با نمایش خودروهای لوکس بعضا چند صد هزار دلاری در لباس پلیس این کشور، ژستی مشابه گرفته. البته در مورد این خودروهای جدید ناوگان پلیس ترکیه، داستان کمی متفاوت است چراکه خودروهای مذکور (شامل انواع مرسدس-بنز، آئودی، ولوو و حتی بنتلی و فراری)، خودروهایی هستند که همگی از یک قاچاقچی معروف مواد مخدر در ترکیه بنام هاکان آییک توقیف شده‌اند!

در ویدیویی که وزیر کشور ترکیه، علی یِرلی‌کایا در حساب X خود (توئیتر سابق) منتشر کرده، تعداد ۲۳ دستگاه خودرو شامل خودروهای اسپرت، SUV و ابرخودرو دیده می‌شود که بالغ بر ۱۰۰ میلیون لیر ترکیه (۳.۵ میلیون دلار) ارزش‌گذاری شده‌اند. در بین این خودروها، در کنار مدل‌های مختلف مرسدس، خودروهایی از برند ولوو، رنج‌روور، آئودی و فولکس‌واگن نیز دیده می‌شوند. اما شاید مهم‌تر از آنها، فراری ۴۸۸ جی‌تی‌بی، بنتلی کانتیننتال جی‌تی و پورشه تایکان توقیفی از قاچاقچی معروف تُرک باشند که از این پس قرار است با لباس ناوگان پلیس ترکیه مورد استفاده قرار بگیرند.

خودروهای لوکس قاچاقچی معروف به پلیس ترکیه رسید + ویدیو

لازم به ذکر است خودروهای مذکور در جریان دستگیری‌های گسترده‌ای توقیف شده‌اند که ماه گذشته در استانبول صورت گرفت. در جریان این دستگیری‌های گسترده، هاکان آییک که دارایی هایی به ارزش تقریبا ۱میلیارد دلار دارد، به همراه ۳۶ نفر از افراد باند او، دستگیر شدند. وزیر کشور ترکیه در مورد این دستگیری‌ها گفت: در نتیجه عملیات موفقیت‌آمیز پلیس استانبول در برابر باندهایی که نسبت به جنایت های سازمان‌یافته مبادرت می‌ورزند، ۲۳ دستگاه خودرو توقیف شد که پیرو دستور قضایی، خودروهای مذکور به پلیس ترکیه تحویل داده شدند. این خودروها قرار است در گشت جاده‌ای پلیس ترکیه مورد استفاده قرار بگیرند.

خودروهای لوکس قاچاقچی معروف به پلیس ترکیه رسید + ویدیو

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟