مدل ۲۰۲۴ پاترول آمریکایی نیسان معرفی شد

نیسان آرمادا که نمونه مخصوص بازار آمریکای شمالی پاترول است، در مدل ۲۰۲۴ با یک افزایش قیمت ۴۷۵۰ دلاری در آمریکا عرضه خواهد شد.

شنبه - ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
نیسان آرمادا ۲۰۲۴، مدل آمریکایی نیسان پاترول - 2024 Nissan Armada SUV

نیسان آرمادا که همزاد آمریکایی پاترول است، برای مدل ۲۰۲۴ بسته به سطح تجهیزات، بین ۵۷.۳۴۵ دلار تا ۶۹.۴۱۵ دلار قیمت‌گذاری شد. این قیمت‌گذاری، نشان از افزایش ۴۷۵۰ دلاری قیمت پایه نیسان آرمادا برای مدل ۲۰۲۴ دارد که دلیل آن هم حذف تیپ پایه مدل ۲۰۲۳ یعنی S برای مدل ۲۰۲۴ است و به جای آن، در مدل جدید، تیپ SL با سطح امکانات بیشتر به عنوان تیپ پایه نیسان آرمادا شناخته می‌شود.

نیسان آرمادا ۲۰۲۴، مدل آمریکایی نیسان پاترول - 2024 Nissan Armada SUV

همانطور که اشاره شد، در مدل ۲۰۲۴، قیمت مجهزترین تیپ نیسان یعنی پلاتینوم به ۶۹هزار و ۴۱۵ دلار می‌رسد. البته مقادیر مطرح شده، همگی مربوط به نمونه های دیفرانسیل عقب هستند و برای خرید آرمادا بصورت چهار چرخ محرک (AWD)، مشتری می‌بایست ۳۰۰۰ دلار نیز به عنوان هزینه این آپشن بپردازد.

نیسان آرمادا ۲۰۲۴، مدل آمریکایی نیسان پاترول - 2024 Nissan Armada SUV

غیر از این بازنگری در تیپ‌بندی، آرمادا تغییری در مدل ۲۰۲۴ به نسبت مدل ۲۰۲۳ نداشته و کماکان با همان موتور ۵.۶ لیتری V8 که ۴۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد و به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل است، عرضه می‌شود. اصلی‌ترین رقبای نیسان آرمادا در بازار آمریکا، خودروهایی نظیر فورد اکسپلورر، جیپ واگونیر و جی‌ام‌سی یوکان هستند.

انتهای پیام

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟