قیمت نهایی Jetta های وارداتی ماموت خودرو اعلام شد

ماموت خودرو قیمت نهایی خودرو های واردتی جتا VS5 و VS5 ویژه متقاضیان خرید این خودرو ها در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی را اعلام کرد.

پنجشنبه - ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
قیمت نهایی Jetta های وارداتی ماموت خودرو اعلام شد

ماموت خودرو قیمت نهایی خودروهای وارداتی جتا VS5 و جتا VS7 را ویژه آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، این خودروها را به عنوان یکی از اولویت های خرید خود انتخاب کرده‌اند، اعلام کرد.

بر اساس اعلام شرکت ماموت خودرو، قیمت نهایی جتا VS7 با احتساب کلیه هزینه‌ها از جمله مالیات، شماره گذاری و …، برای متقاضیان خرید این خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، ۲ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان و قیمت نهایی Jetta VS5 نیز ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده. این خودروها با موعد ۳۰ روز کاری (پس از تکمیل وجه) تحویل متقاضیان خرید خواهند شد.

خودروهای جتا VS7 و VS5 حاصل همکاری کمپانی FAW و فولکس واگن هستند که علاوه بر پلت‌فرم MQB و همچنین پیشرانه ۱.۴ لیتر توربوشارژ (TSI) فولکس واگن، به قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر، در سایر بخش‌های فنی نیز دارای قطعات و اشتراکات متعدد با محصولات گروه فولکس واگن هستند.

گیربکس این خودروها از نوع شش دنده اتوماتیک آیسین (AISIN) است و از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دونقطه‌ای، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، گرمکن صندلی‌های جلو، صفحه کیلومترشمار دیجیتال، کروز کنترل تطبیقی، سیستم پیشگیری از تصادف در جلو، سیستم تشخیص خواب‌آلودگی راننده، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب و همچنین سیستم استارت/استاپ بهره می‌گیرند.

لازم به ذکر است که طبق اعلام شرکت ماموت خودرو، به زودی دعوتنامه تکمیل وجه برای متقاضیان خرید خودروهای Jetta در مرحله اخیر فروش جتا VS7 و VS5 در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • محمد رضا پاک نهاد | 1 دی 1402 - 16:56

    درود و عرض ادب
    لطف کنید در مورد فروش اقساطی مدلهای جتا راهنمایی بفرمایید
    با تشکر