خودروهای وارداتی ونوسیا به شوروم مکث موتور رسیدند

خودروهای ونوسیا که برند وارداتی مکث موتور است، به شوروم مرکزی شرکت رسیدند و به‌زودی عرضه آنها در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز می‌شود.

پنجشنبه - ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
خودرو وارداتی ونوسیا وی-آنلاین شرکت مکث موتور - خودروهای وارداتی ونوسیا به شوروم مکث موتور رسیدند

طبق اعلام مکث موتور، خودرو های وارداتی این شرکت از برند ونوسیا (Venucia) که یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک به دانگ‌فنگ چین و نیسان است، به شوروم مرکزی شرکت واقع در بلوار میرداماد رسیدند. عرضه این خودروهای وارداتی مکث موتور از برند ونوسیا که شامل سدان D60 پلاس و کراس‌‌اوور های وی_آنلاین و استار می‌شود، به زودی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، آغاز خواهد شد.

خودروهای ونوسیا، حاصل همکاری مشترک خودروساز با سابقه دانگ فنگ چین و همچنین برند خوشنام و معتبر نیسان ژاپن هستند که بهره‌گیری از پلت‌فرم و تکنولوژی‌های فنی نیسان (از جمله ساختار ایمنی Nissan Zone Body Construction) در آنها، موجب شده تا کیفیت و ایمنی قابل توجهی را ارائه دهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب محصولات ونوسیا، سبک مدرن و منحصربفرد طراحی ظاهری و داخلی آنها است که به طور اختصاصی در استودیوی طراحی پیشرفته ونوسیا در شانگهای خلق می‌شوند و البته بهره‌گیری از پیشرانه و دانش فنی میتسوبیشی نیز نوید بخش عملکرد و کارایی بالا در محصولات این برند لوکس و باکیفیت چینی-ژاپنی شده است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟