خط تولید پیکاپ G9 بهمن موتور آغاز به کار کرد

با آغاز به کار خط تولید پیکاپ G9 در بهمن موتور، به‌زودی شاهد عرضه این پیکاپ آفرودی پرقدرت و مجهز به بازار خودرو کشورمان خواهیم بود.

یکشنبه - ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
خط تولید پیکاپ G9 بهمن موتور آغاز به کار کرد

بهمن موتور پیکاپ G9 را تولید و به بازار عرضه می‌کند. کوروش طهوری از مدیران خط تولید پیکاپ G9 بهمن با اعلام خبر آغاز به کار خط تولید پیکاپ G9، به مشتریان این محصول اطمینان داد به زودی فرآیند ورود به بازار این محصول به پایان می‌رسد و شاهد فروش این خودروی آفرودی در بازار خواهیم بود.

پیکاپ G9 یک خودروی آفرودی با موتور ۲ لیتری توربوشارژ است که توان تولید ۱۹۵ اسب بخار با گشتاور بیش از ۳۶۰ نیوتن‌متر را دارد و این امکان مانورهای سخت در محیط‌های کوهستانی، کویر و جنگلی را به راننده می‌دهد. کوروش طهوری در خصوص عرضه این پیکاپ قدرتمند به بازار، می‌گوید: برنامه تولید G9 از ابتدای مهرماه آغاز شده و این برنامه متناسب با حجم تقاضای بازار افزایش خواهد یافت.

خط تولید پیکاپ G9 بهمن موتور آغاز به کار کرد

در همین رابطه علی دهقان‌دار، مدیر پروژه تولید پیکاپ G9 بهمن، گیربکس این خودرو را از برند ZF و هشت سرعته با قابلیت تعویض الکترونیکی دنده معرفی کرد که به دلیل هوشمندی بالا، امکان بالایی را برای مانورهای ضروری در محیط‌های مورد نیاز طبیعت گردان مهیا می‌سازد.

برند ZF از غول‌های جهانی در خودروسازی با فروش حدود ۳۸.۳ میلیارد یورو در سال ۲۰۲۱، توانسته سهم بزرگی از گیربکس در بازار جهانی خودرو را به خود اختصاص دهد. این شرکت در سالیان اخیر روند رو به صعودی داشته و بصورت جهشی، سهم خود را در بازار افزایش داده به نحوی که در سال ۲۰۱۴، تنها ۱۸.۴ میلیارد دلار فروش داشته است.

خط تولید پیکاپ G9 بهمن موتور آغاز به کار کرد

محمدجواد نادعلی، مدیر بهبود کیفیت و تولید این پروژه نیز با اشاره به این که خودروی G9 پیش از ورود به بازار سخت‌ترین آزمون‌های استاندارد را پشت سر می‌گذراد و به جرات می‌توان گفت این خودرو تاکنون نمرات بسیار بالایی را از مرکز تست و بررسی کسب کرده، ضمن تایید آزمون‌های سخت‌گیرانه کیفیت برای پیکاپ G9 بهمن، تمامی این سخت‌گیری‌ها را در راستای عرضه محصولی باکیفیت برای حرکت در سخت‌ترین شرایط محیطی، می‌داند.

از نظر طراحی و آپشن های داخلی، این خودرو دارای دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع و سنسور برخورد از جلو است. همچنین از دیگر امکانات شاخص در G9 باید به مواردی مثل رادار خط‌خوان، صندلی های برقی جلو، گرم‌کن صندلی های جلو، پد شارژ وایرلس گوشی هوشمند، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نور و باران و نورپردازی کابین اشاره کرد.

خط تولید پیکاپ G9 بهمن موتور آغاز به کار کرد

انتهای پیام

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟