آینده میتسوبیشی دلیکا را امروز ببینید

میتسوبیشی بالاخره یک تغییر نسل در دلیکا اعمال خواهد کرد و اینطور که از پیش‌نمایش نسل آتی یعنی کانسپت X:D برمی‌آید، تغییر نسل جذابی خواهد بود.

یکشنبه - ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹
2023 Mitsubishi DX Concept

میتسوبیشی در موبیلیتی شو ۲۰۲۳ ژاپن از خودروی مفهومی جدیدی بنام D:X رونمایی کرد که پیش‌نمایش آینده‌نگرانه ون دلیکا است. این خودروی مفهومی، در کنار نمایش رگه هایی از طراحی ظاهری نسل آینده دلیکا، این را هم نشان می‌دهد که متیسوبیشی برای تبدیل نسل آینده دلیکا به گزینه‌ای جذاب‌تر برای خریداران، ژست پرهیبت و آفرودی SUV ها را با ماهیت کاربردی و فرم کلی اتاق ون‌ها، ترکیب کرده.

2023 Mitsubishi DX Concept

چیدمان ۲+۲+۲ نفره صندلی‌ها نیز در آن، قابلیت تغییر با چرخش یا حرکت صندلی‌ها به سمت جلو و عقب را دارد. البته تا رسیدن به خط تولید میتسوبیشی، از حجم‌های اغراق‌شده ای که در طراحی ظاهری می‌بینیم، و همچنین از طراحی و چیدمان مینیمال و آینده‌نگرانه فضای داخلی، کاسته خواهد شد. بد نیست بدانید میتسوبیشی نسل فعلی دلیکا را اولین بار سال ۲۰۰۷ معرفی کرد و در این سال‌ها، غیر از فیس‌لیفت ۲۰۱۹، تغییر آنچنانی نسبت به دلیکا های ۱۶ سال پیش، ندارد.

2023 Mitsubishi DX Concept

کانسپت D:X در کنار ارائه یک برداشت ذهنی از نسل آتی میتسوبیشی دلیکا، از تصمیم میتسوبیشی برای عرضه این ون محبوب با پیشرانه پلاگین-هایبرید نیز خبر می‌دهد. البته خبری از سیستم AWD در این خودروی مفهومی نیست و این در حالی است که امروز، میتسوبیشی مدل مینی یا به اصطلاح کِی‌کار دلیکا را نیز با سیستم AWD عرضه می‌کند.

باید منتظر ماند و دید که میتسوبیشی چه زمانی از نسل آتی دلیکا رونمایی خواهد کرد. و این که کانسپت D:X تا چه حد در طراحی ظاهری و داخلی نسل آتی Delica تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟