پیش‌نمایش برادر سوم خودروهای اسپرت تویوتا

آکیو تویودا پیش‌تر از تمایل خود برای داشتن “سه برادر” در خانواده خودروهای اسپرت تویوتا گفته بود؛ FT-Se پیش‌نمایش برادر سوم این خانواده است.

چهارشنبه - ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
خودروی اسپرت مفهومی تویوتا FT-Se

بعد از GR86 و سوپرای جدید، تویوتا یک خودروی اسپرت دیگر را نیز به سبد تولیدات خود اضافه خواهد کرد که می‌تواند مثلث خودروهای اسپرت در خانواده Toyota را کامل کند. پیش‌نمایش این خودروی اسپرت جدید تویوتا که البته برخلاف GR86 و سوپرا، یک خودروی تمام-الکتریکی است، در قالب خودروی مفهومی Toyota FT-Se در موتورشو توکیو، به نمایش عموم درآمده است.

تویوتا FT-Se یک خودروی اسپرت سبک‌وزن دو نفره است و آن را می‌توان برداشت آینده‌نگرانه از همان مفهومی دانست که به خلق و عرضه سه نسل از تویوتا MR2 در فاصله سال‌های ۱۹۸۴ تا ۲۰۰۷ انجامید.

2023 Toyota FT-Se Concept

با توجه به این که FT-Se یک خودروی مفهومی است، صحبت پیرامون اطلاعات فنی آن، تقریبا بیهوده است و آنچه که باید در آن تمرکز داشت، پیش‌نمایشی است که از نمونه تولیدی خودروی اسپرت الکتریکی تویوتا ارائه می‌دهد. پیش‌تر آکیو تویودا، ریاست پیشین تویوتا از تمایل خود برای داشتن “سه برادر” در خانواده خودروهای اسپرت تویوتا خبر داده بود.

این خودرو احتمالا با نام GT-Se به بازار خواهد آمد و همانطور که در نمونه مفهومی و نمایشی آن هم می‌بینید، تویوتا تصمیم دارد آن را تحت برند GR یا همان گاتزو ریسینگ که بازوی موتوراسپرت این خودروساز ژاپنی است، عرضه کند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟