فروش خودرو ریسپکت بهمن موتور – مهر ۱۴۰۲

متقاضیانی که در طرح فروش خودرو ریسپکت بهمن موتور از طریق سامانه یکپارچه برای آبان نوبت‌دهی شده‌اند می‌توانند نسبت به تکمیل ثبت‌نام اقدام کنند.

پنجشنبه - ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
شرایط فروش خودرو ریسپکت بهمن موتور - مهر ۱۴۰۲

شرایط فروش خودرو ریسپکت بهمن موتور، ویژه آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی این خودرو را انتخاب کرده‌اند، اعلام شد. طبق بخشنامه جدید فروش خودرو ریسپکت بهمن موتور، آن دسته از متقاضیانی که برای آبان ماه در سامانه نوبت‌دهی شده‌اند، می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه ۱۵ مهر تا ساعت ۲۴:۰۰ روز ۲۲ مهر ماه نسبت به تکمیل وجه و فرآیند ثبت نام خود، اقدام نمایند. این فرآیند تنها به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش محصولات گروه بهمن امکان پذیر است.

شرایط فروش خودرو ریسپکت بهمن موتور - مهر ۱۴۰۲

شرایط فروش ریسپکت بهمن موتور

گفتنی است با ارسال پیامک به متقاضیان، این نوبت اعلام شده و با توجه به محدودیت ظرفیت، رنگ خودروی ریسپکت بر اساس ظرفیت و اولویت درخواست و واریز وجه توسط مشتری، انتخاب می‌شود. قیمت خودرو در این نوبت، ۹۷۳میلیون و ۷۶۰هزار تومان در نظر گرفته شده.

برای این طرح، سود مشارکت لحاظ نشده اما وجه پرداختی توسط مشتری در هنگام ثبت‌نام، مشمول سود انصراف ۱۷.۵ درصد سالیانه می‌شود. در ضمن، در صورت تاخیر در تحویل خودروی ثبت‌نامی به مشتریان، جریمه تاخیر ۲.۵درصد که بصورت ماهیانه محاسبه می‎شود، متوجه شرکت خواهد بود.

ذکر این نکته نیز ضروری است که مشتری، تنها امکان انتخاب از بین رنگ‌های سفید و مشکی را داشته، تریم داخلی خودرو نیز به رنگ مشکی می‌باشد. خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت، طبق اعلام بهمن‌موتور، هفته دوم آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

خودرو ریسپکت شرکت بهمن موتور - Respect by Bahman Motor

مشخصات ریسپکت بهمن موتور

خودرو Respect بهمن‌موتور دارای امکاناتی نظیر کروزکنترل، دوربین دنده عقب با خطوط راهنمای پویا، سیستم دید ۳۶۰درجه از اطراف، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچ لمسی و قابلیت اتصال به بلوتوث، مکان‌یاب ماهواره‌ای، سیستم صوتی با شش بلندگو، نورپردازی قابل تنظیم فضای داخلی در چند رنگ، شارژر وایرلس گوشی‌های هوشمند، سانروف، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت، تنظیم دستی صندلی سرنشین کناری جلو در چهار جهت، گرمکن صندلی‌های جلو، آینه‌های برقی تاشو دارای گرمکن و چراغ‌های LED همراه با دیلایت، سیستم مشایعت و قابلیت روشن شدن بصورت اتوماتیک است.

خودرو ریسپکت شرکت بهمن موتور - Respect by Bahman Motor

در بخش ایمنی نیز می‌توان به بهره‌مندی بهمن موتور ریسپکت از ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، ترمز پارک برقی، اتوهُلد، کنترل حرکت در سربالایی، ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها و ورود بدون کلید اشاره کرد.

سدان Respect با طول بدنه ۴.۶۷۰ میلیمتر بر روی دو محور به فاصله ۲.۷۰۰ میلیمتر سوار بوده، از نظر ابعادی در رده سدان های کامپکت قرار می‌گیرد. این خودروی گروه بهمن از موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۵۴ اسب‌بخاری که با ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به گیربکس CVT با شبیه‌ساز ۹سرعته و قابلیت تعویض دستی متصل است، نیرو می‌گیرد. متوسط مصرف سوخت آن، صدی ۷.۵ لیتر و حداکثر سرعت نیز ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟