فروش یکپارچه خودرو تیگارد X35، به‌زودی؟

به احتمال زیاد در مرحله آتی فروش خودروهای داخلی از طریق سامانه یکپارچه، خودرو جدید تیگارد X35، محصول سانیار موتور پارسیان نیز عرضه خواهد شد.

پنجشنبه - ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
خودرو تیگارد X35 شرکت سانیار موتور پارسیان

شنیده‌های ما حاکی از آن است که در مرحله جدید فروش خودروهای داخلی از طریق سامانه یکپارچه که طی هفته به اجرا درخواهد آمد، خودرو تیگارد X35، محصول سانیار موتور پارسیان که از خودروهای جدید بازار کشورمان به حساب می‌آید، نیز عرضه خواهد شد؛ اتفاقی که با توجه به تصمیم شرکت مبنی بر عرضه خودرو بصورت اقساطی در کنار فروش نقدی، می‌تواند با استقبال خوبی مواجه شود.

خودرو تیگارد X35 شرکت سانیار موتور پارسیان

تیگارد X35 امسال به بازار راه یافته و خودرویی است در رده کراس‌اوور های کوچک که با توجه به استایل مدرن و جوان‌پسند، و ترکیب آن با یک پیشرانه پاسخگو و سطح خوبی از امکانات ایمنی و رفاهی، می‌تواند گزینه مناسبی باشد برای آن دسته از خریدارانی که به دنبال گزینه‌ای متفاوت از خودروهای تکراری حال حاضر بازار می‌باشند.

خودرو تیگارد X35 شرکت سانیار موتور پارسیان

در بخش امکانات، می‌توان به بهره‌مندی این محصول سانیار موتور پارسیان از سانروف پانورامیک، کنترل پایداری الکترونیک، کنترل آغاز حرکت در سربالایی، کنترل فشار باد تایرها، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، ایربگ‌های جلو، ترمز پارک برقی، کروزکنترل و سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر هشت اینچ اشاره کرد.

خودرو تیگارد X35 شرکت سانیار موتور پارسیان

محرک TigardX35 نیز یک موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب‌بخاری است که با ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به گیربکس CVT متصل است. با این پیکربندی، تیگارد X35 در سیکل ترکیبی صدی ۷.۴ لیتر بنزین می‌سوزاند.

تیگارد X35 در بازار خودروی کشورمان، هم‌رده خودروهایی نظیر MXM X55 Pro است اما قیمت پایین‌تری نسبت به این خودرو دارد. لازم به ذکر است اولین عرضه TigardX35 اواخر سال گذشته با قیمت ۱میلیارد و ۴۹میلیون تومان بود. اما در مرحله جدید فروش خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه، انتظار می‌رود خودرو تیگارد X35 با کمی افزایش قیمت عرضه شود که البته این قیمت جدید (۱میلیارد و ۱۷۵میلیون تومان) در انتظار تایید شورای رقابت است.

خودرو تیگارد X35 شرکت سانیار موتور پارسیان

گفتنی است با وجود گذشت کمتر شش ماه از آغاز عرضه، نزدیک به هزار دستگاه از خودروی تیگاردX35 در کارخانه دیارخودرو در شهرستان گلپایگان به تولید رسیده است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟