این شاسی‌بلند هایبرید چری، صدی تنها ۴.۲ لیتر بنزین می‌سوزاند

چری فنگیون T11 یک شاسی‌بلند هایبرید بزرگ با صفر تا صد ۴.۲۶ ثانیه و بُرد پیمایش بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر است که تا اواخر ۲۰۲۴ به بازار خواهد آمد.

دوشنبه - ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲
شاسی بلند هایبرید بزرگ چری فنگیون T11 صدی تنها ۴.۲ لیتر بنزین می‌سوزاند - The All-New 2024 Chery Fengyun T11 Hybrid SUV from China

چری آماده است تا از دومین محصول سری فنگ‌یون خود، با کد T11 رونمایی کند؛ شاسی‌بلند هایبرید بزرگی که تا اواخر ۲۰۲۴ به بازار خواهد آمد. خودرو Chery Fengyun T11 دارای پیشرانه ای از سری سوپرهایبرید کونپنگ چری است که از یک موتور مختص خودروهای هایبرید، گیربکس مختص خودروهای هایبرید، باتری مختص خودروهای هایبرید و یک سیستم مدیریت باتری تشکیل یافته.

چری فنگ‌یون T11 با این پیشرانه کارآمد، می‌تواند بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر را بی‌وقفه بپیماید و متوسط مصرف سوخت ترکیبی آن، صدی تنها ۴.۲ لیتر اعلام شده است. با وجود این ماهیت اقتصادی اما صفرتاصد خودرو ۴.۲۶ ثانیه اعلام شده که برای خودرویی با این ابعاد، خیره‌کننده است.

فعلا اطلاعات بیشتری از چری فنگ‌یون T11 منتشر نشده و تنها یک تصویر از آن در دست داریم. اما همین تصویر، بیانگر رویکرد مدرن و متمایزی است که طراحان چری با استفاده از سطوح یکدست و فرم‌های ساده اتخاذ کرده‌اند و خروجی کار، خودرویی شکیل و بالارده را نشان می‌دهد.

خودرو Chery Fengyun T11 قرار است با دوربین ها و رادارهای متعدد برای سیستم های ایمنی همیار و همچنین سیستم نیمه‌خودران، ارائه شود و همانطور که از تصاویر نیز پیداست، خبری از آینه‌های جانبی در آن نیست و در عوض، از ترکیب دوربین در خارج از خودرو و نمایشگرهای کوچک در دو طرف داشبورد استفاده شده است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات