تیزر ویدیویی سایپا اطلس منتشر شد + ویدیو

پس از اعلام قیمت مصوب توسط شورای رقابت، حال شاهد انتشار تیزر ویدیویی سایپا اطلس هستیم؛ خودرویی که از جدیدترین تولیدات سایپاست.

شنبه - ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
تیزر ویدیویی سایپا اطلس منتشر شد + ویدیو

اولین تیزر ویدیویی محصول جدید سایپا با نام اطلس منتشر کرد. سایپا اطلس در اصل یک فیس‌لیفت دیگر از کوییک است که در کنار بهره‌مندی از طراحی متمایز، از امکانات به نسبت بیشتری نیز در مقایسه با کوییک عادی، R و S بهره می‌برد. سایپا به تازگی قیمت کارخانه خودرو اطلس که به تصویب شورای رقابت رسیده را حدود ۳۴۴میلیون و ۱۸۸هزار تومان اعلام کرد.

در ادامه می‌توانید اولین تیزر ویدیویی خودرو جدید سایپا اطلس را مشاهده فرمایید.

سایپا اطلس به عنوان یک نمونه بازطراحی شده و ارتقاء یافته کوییک، در کنار بهره‌مندی از یک طراحی به‌روز تر در نمای جلو و عقب، دارای تریم داخلی دو رنگ، سانروف، کنترل پایداری الکترونیک و هشدار نقاط کور است. همچنین مولتی‌مدیا با نمایشگر ۷ اینچ، صندلی برقی (در بعضی تیپ‌ها) و آپشن‌هایی نظیر سنسور باران، آینه های جانبی برقی مجهز به گرمکن، سیستم روشنایی اتوماتیک و چراغ های FOLLOW ME (چراغ های داخل کابین که بعد از خروج راننده از ماشین تا چند لحظه روشن می ماند و بعد خاموش می شود) برای آن در نظر گرفته شده است.

این محصول آتی سایپا در چهار تیپ تولید خواهد شد که دو تیپ آن با گیربکس پنج سرعته دستی بصورت ساده و آپشن‌دار، و دو تیپ آن با گیربکس اتوماتیک CVT پانچ بصورت ساده و آپشن‌دار خواهد بود. موتور آن نیز نمونه ارتقاء یافته موتور M15 هشت سوپاپ سایپاست که به زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها و هدرز شده تا ۹۲ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار این هاچبک کراس کوچک سایپا بگذارد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • حسین | 25 شهریور 1402 - 14:22

    زارت یعنی یک گوزبزرگ