ظاهر کلاسیک پیکاپ نیسان در مدل ۲۰۲۴

نیسان برپایه مدل ۲۰۲۴ پیکاپ میدسایز آمریکایی خود، فرانتیر، در کنار معرفی تیپ جدید S، یک نسخه خاص با ظاهر کلاسیک نیز معرفی کرده است.

جمعه - ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
پیکاپ میدسایز دو کابین نیسان فرانتیر - نسخه هاردبادی ادیشن ۲۰۲۴

نیسان برای نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۲۳ نسخه ای خاص از پیکاپ میدسایز خود، فرانتیر ارائه کرده که Hardbody Edition نام دارد و سوار بر رینگ‌های خاص ۱۷ اینچ با تایرهای آفرود و حفاظ اسپرت کفی بار، ظاهری الهام‌شده از نیسان هاردبادی های دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ میلادی دارد. این نسخه در اصل یک پکیج ۳.۸۹۰ دلاری است که برپایه تیپ SV Crew Cab 4×4 نیسان فرانتیر قابل سفارش است و از این رو، شروع قیمت Nissan Frontier Hardbody Edition از ۴۲هزار و ۹۵ دلار خواهد بود.

پیکاپ میدسایز دو کابین نیسان فرانتیر - نسخه هاردبادی ادیشن ۲۰۲۴

برای شروع، بد نیست اشاره به این داشته باشیم که نیسان نسل جدید پیکاپ میدسایز خود را در آمریکای شمالی با نام فرانتیر و در دیگر بازارهای بین‌المللی، به‌ویژه اروپا، با نام ناوارا عرضه می‌کند. برای مدل ۲۰۲۴ نیسان فرانتیر، نسخه خاصی به مدل‌های قابل عرضه این پیکاپ میدسایز در آمریکای شمالی اضافه شده که ظاهری برگرفته از نیسان هاردبادی های دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ میلادی دارد مثل رینگ‌های اختصاصی ۱۷ اینچ که یک ظاهر کلاسیک و زمخت دارد، یا جلوپنجره و سپر جلو یکدست سیاه که متناسب با آن، روی درب قسمت بار نیز برچسب سیاه‌رنگی بین چراغ‌های عقب کار شده و نوشته NISSAN را در اندازه‌ای کوچک در یک طرف خود دارد.

2024 Nissan Frontier Hardbody Edition

همانطور که در ابتدای نوشتار نیز اشاره شد، همراه با این پکیج، یک حفاظ اسپرت نیز برای کفی بار ارائه می‎شود که برگرفته از رول‌بار نیسان هاردبادی های دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ میلادی است. ست تایرهای آفرود Hankook Dynapro AT2 و رنگ قرمز برگرفته از هاردبادی های کلاسیک نیز به همراه یک سری جزئیات ظاهری دیگر، از ویژگی های اختصاصی نیسان فرانتیر هاردبادی ادیشن هستند.

پیکاپ میدسایز دو کابین نیسان فرانتیر - نسخه هاردبادی ادیشن ۲۰۲۴

در کنار معرفی این نسخه، نیسان در مدل ۲۰۲۴ فرانتیر تیپ جدید SL را به تیپ‌بندی اتاق دو کابین اضافه کرده که با اضافه شدن چراغ‌های LED جلو و عقب، پوشش چرم صندلی‌ها و سیستم صوتی فندر با ۱۰ بلندگو، ماهیتی راحتی-محور نسبت به دیگر تیپ‌های این پیکاپ میدسایز دارد. شروع قیمت آن نیز از ۴۰هزار و ۹۷۵ دلار خواهد بود یعنی ۹.۸۷۰ دلار بالاتر از قیمت تیپ پایه Frontier S که برچسب قیمت ۳۱.۱۰۵ دلاری دارد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟