فروش جک J4 کرمان موتور بصورت نقد و اقساطی – شهریور ۱۴۰۲

متقاضیان شرکت در طرح فروش نقد و اقساط خودرو جک J4 می‌توانند تا ۳۱ شهریور به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش کرمان موتور مراجعه نمایند.

یکشنبه - ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
فروش جک J4 کرمان موتور بصورت نقد و اقساطی - شهریور ۱۴۰۲

بخشنامه فروش نقدی و اقساطی، و همچنین پیش‌فروش خودروی جک J4 از امروز فعال شد و تا پایان شهریور ماه متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام به نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش کرمان موتور مراجعه فرمایند. در این طرح فروش، خودروی جک J4 کرمان موتور بصورت نقدی با قیمت مصوب ۷۶۵میلیون و ۸۹۰هزار تومان قابل خریداری است. همچنین متقاضیان می‌توانند این خودرو را بصورت اقساطی با بازپرداخت ۱۸ تا ۳۶ ماهه خریداری نمایند که در این صورت، می‌بایست بسته به طرح انتخابی (در جدول زیر)، مبلغ ۳۰۰ یا ۵۰۰ میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام، واریز نمایند.

بخشنامه فروش اقساطی خودرو جک J4 کرمان موتور - شهریور ۱۴۰۲

هم در خرید نقدی، و هم در شرایط اقساطی، خودروهای ثبت‌نامی بصورت ۴۵ روز کاری تحویل مشتریان خواهند شد اما در روش اقساطی، سند خودرو تا زمان تسویه اقساط، در رهن شرکت باقی خواهد ماند. اقساط این طرح بصورت هر سه ماه یک فقره چک تسویه می‌گردد و تاریخ سررسید اولین چک، ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

در پیش‌فروش که شرایط آن را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید، موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی، دی‌ماه ۱۴۰۲ اعلام شده و متقاضی می‌تواند وجه پیش‌پرداخت را بصورت تک‌مرحله‌ای به مبلغ ۲۵۰میلیون تومان و دو یا سه مرحله‌ای (به مبلغ ۳۰۰میلیون تومان) ارائه کرده، مابقی را همزمان با صدور دعوتنامه تسویه نماید.

بخشنامه پیش فروش خودرو جک J4 کرمان موتور - شهریور ۱۴۰۲

در طرح فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 خبری از سود مشارکت و یا انصراف نیست و فقط درصورت تاخیر در تحویل خودروی ثبت‌نامی، ۳درصد جریمه تاخیر بصورت ماهانه متوجه شرکت کرمان موتور خواهد بود. برای طرح پیش‌فروش اما سود مشارکت ۲۳ تا ۲۵ درصد سالانه در نظر گرفته شده و در صورت انصراف مشتری، وجه پیش‌پرداخت مشمول سود انصراف ۲۰درصد (سالانه) خواهد شد. جریمه تاخیر نیز در این طرح، ۱درصد ماهیانه لحاظ خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش کرمان‌موتور می‌توانید به سایت این شرکت به آدرس https://kermanmotor.com مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟