فروش نقدی کامیونت فورس ۶ و ۸.۵ تن بهمن دیزل – مرداد ۱۴۰۲

طرح فروش کامیونت های فورس خواب‌دار بهمن دیزل ۲۲ الی ۱۶ مرداد از طریق نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش این شرکت به اجرا درخواهد آمد.

پنجشنبه - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
فروش نقدی کامیونت فورس ۶ و ۸.۵ تن بهمن دیزل - مرداد ۱۴۰۲

بهمن دیزل بخشنامه فروش نقدی کامیونت های فورس ۶ تن خواب‌دار و ۸.۵ تن خواب‌دار از طریق عاملیت را به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش خود، ابلاغ کرد. طبق این بخشنامه، فروش کامیونت های فورس ۶ تن خواب‌دار و ۸.۵ تن خواب‌دار بهمن دیزل از روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز شرکت نسبت به ثبت نام از طریق درگاه عاملیت اقدام نمایند.

در این طرح، موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی، هفته اول مهرماه اعلام شده و تمامی خودروهای ثبت‌نامی نیز به رنگ سفید تحویل خریداران خواهند شد. در صورت انصراف خریدار، چنانچه بیش از یک ماه از ثبت‌نام و تاریخ واریز وجه گذشته باشد، ۱۷.۵درصد سود انصراف بصورت سالانه به وجه پرداختی مشتری تعلق خواهد گرفت. جریمه تاخیر نیز ۲.۵درصد ماهانه لحاظ شده است.

فروش نقدی کامیونت فورس ۶ و ۸.۵ تن بهمن دیزل - مرداد ۱۴۰۲

لازم به ذکر است قیمت نهایی مصرف کننده در این طرح فروش، برای کامیونت فورس ۶ تن خواب‌دار، ۱میلیارد و ۵۷۴میلیون و ۶۵۱هزار تومان در نظر گرفته شده است. این عدد برای مدل ۸.۵ تن خواب‌دار به ۱میلیارد و ۵۸۰میلیون و ۳۱هزار تومان می‌رسد. عرضه هر دو خودرو در این طرح فروش کامیونت های فورس شرکت بهمن دیزل، بدون کاربری صورت می‌پذیرد.

جهت ثبت‌نام، در بازه زمانی ذکر شده می‌توانید به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل در سراسر کشور مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟