بخشنامه فروش خودروهای فونیکس مدیران خودرو + لیست قیمت جدید

شرایط فروش خودروهای فونیکس مدیران خودرو، ویژه متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه به همراه قیمت جدید این خودروها، اعلام شد.

شنبه - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
بخشنامه فروش خودروهای فونیکس مدیران خودرو + لیست قیمت جدید

مدیران خودرو ضمن انتشار اطلاعیه های جداگانه، لیست قیمت جدید خودرو های فونیکس را همراه با بخشنامه جدید فروش این خودروها، ویژه متقاضیان نوبت‌دهی شده خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه را منتشر کرد. طبق اطلاعیه مدیران خودرو، کلیه منتخبین دوره دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو با موعد تحویل ۱۴۰۲ که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعلام گردیده می‌توانند از تاریخ ۱۵ الی ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ با مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز این شرکت نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود مطابق شرایط زیر، اقدام نماید.

بخشنامه فروش خودروهای فونیکس مدیران خودرو ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه - مرداد ۱۴۰۲

همچنین همراه با بخشنامه فروش جدید، همانطور که اشاره شد، لیست قیمت به‌روز شده محصولات فونیکس برای مرداد ۱۴۰۲ توسط مدیران خودرو منتشر شده است. این لیست قیمت به‌روز شده خودرو های فونیکس مدیران خودرو برای مرداد ماه ۱۴۰۲ به شرح زیر می‌باشد.

لیست قیمت جدید خودرو های فونیکس مدیران خودرو - مرداد ۱۴۰۲

لازم به ذکر است بخشنامه فروش جدید محصولات فونیکس مدیران خودرو ویژه متقاضیان خرید از طریق سامانه یکپارچه، بصورت پیش‌فروش و با قیمت غیرقطعی اعلام شده است. گفتنی است متقاضیان خرید خودروی تیگو۸پرو پریمیوم بصورت دلخواه امکان تبدیل خودروی ثبت‌نامی به تیگو۷پرو اکسلنت، FX پریمیوم و یا تیگو۸پرومکس را خواهند داشت. در غیر اینصورت نیز حق ایشان تا اطلاعیه بعدی، محفوظ خواهد ماند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟