شرایط پیش فروش کامیون کشنده و کامیونت DIMA – مرداد ۱۴۰۲

بخشنامه پیش فروش کامیون کشنده و کامیونت ۶ تن خواب‌دار DIMA با موعد شهریور الی آبان به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش مایان اعلام شد.

شنبه - ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
شرایط پیش فروش کامیون کشنده و کامیونت DIMA - مرداد ۱۴۰۲

گروه خودروسازی مایان بخشنامه جدیدی را برای ثبت نام و پیش فروش کامیون کشنده و همینطور کامیونت ۶ تن خواب‌دار DIMA اعلام کرده است. در این طرح که توسط نمایندگی های مایان به اجرا درمی‌آید، امکان ثبت نام پیش فروش کامیون کشنده DIMA با پیش‌پرداخت ۳.۲ میلیارد تومان و کامیونت ۶ تن با پیش‌پرداخت ۱.۲ میلیارد تومان وجود دارد.

در پیش فروش کامیون کشنده دیما که موعد تحویلش، هفته چهارم آبان اعلام شده، باقیمانده مبلغ نهایی خودرو که معادل ۱میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان می‌شود، در قالب دو فقره چک، هر یک به مبلغ ۸۷۵میلیون تومان از مشتری دریافت می‌شود. تاریخ سررسید این چک‌ها، ۱۱ شهریور و ۱۱ مهر ۱۴۰۲ می‌باشد.

شرایط پیش فروش کامیون کشنده و کامیونت DIMA - مرداد ۱۴۰۲

پیش فروش کامیونت ۶ تن خواب‌دار دیما نیز همانطور که اشاره شد، با پیش‌پرداخت ۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان انجام می‌شود اما همانطور مشتری می‌تواند باقیمانده مبلغ نهایی خودرو، معادل ۴۷۰میلیون تومان را در یک یا دو مرحله پرداخت کند. در صورت پرداخت تک‌مرحله‌ای با موعد تحویل شهریور، مشتری می‌بایست یک فقره چک به مبلغ ۴۷۰میلیون تومان را برای تاریخ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ در هنگام ثبت نام به نمایندگی ارائه دهد.

در پرداخت دو مرحله ای باقیمانده مبلغ نهایی خودرو اما دو فقره چک ۲۳۵میلیون تومانی، یکی به سررسید ۱۱ شهریور و دیگری به سررسید ۱۱ مهر ۱۴۰۲ از مشتری دریافت می‌شود. موعد تحویل این طرح، هفته چهارم مهر اعلام شده است.

این مرحله از پیش فروش کامیون کشنده و کامیونت ۶ تن خواب‌دار DIMA از دوم مرداد ماه از طریق نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی مایان آغاز می‌شود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟