شرایط ثبت نام متقاضیان موعد شهریور محصولات بهمن موتور

بخشنامه فروش محصولات بهمن موتور با تحویل شهریور ویژه متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه، شامل خودروهایی فیدلیتی، ریسپکت و کارا، اعلام شد.

پنجشنبه - ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
شرایط ثبت نام متقاضیان موعد شهریور محصولات بهمن موتور

آن دسته از متقاضیان عادی خرید محصولات بهمن موتور که در طرح سامانه یکپارچه، نوبت آنها از سوی وزارت صمت، شهریور ماه اعلام شده است می‌توانند به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۳۱ تیر تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۷مرداد ۱۴۰۲ فرآیند ثبت نام خود را کامل کنند. در این نوبت، محصولات فیدلیتی پرایم تیپ ۱ و فیدلیتی پرایم تیپ۲ به همراه ریسپکت پرایم و وانت تک و دو کابین عرضه می‌شود.

برای خودروهای قابل عرضه در این نوبت، سود مشارکت لحاظ نشده اما مشمول سود انصراف ۱۷.۵درصد سالیانه می‌‎شوند و در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی، ۲.۵درصد جریمه تاخیر بصورت ماهانه متوجه شرکت خواهد بود. موعد تحویل نیز برای هفته آخر شهریور ماه ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.

شرایط ثبت نام متقاضیان موعد شهریور محصولات بهمن موتور

برای خودروهای ریسپکت و فیدلیتی پرایم پنج و هفت نفره، متقاضیان می‌توانند خودرو را در رنگ‌های بدنه سفید یا مشکی، با تریم داخلی مشکی ثبت‌نام نمایند. برای وانت کارا اما هر دو اتاق تک و دو کابین تنها در رنگ بدنه سفید قابل عرضه می‌باشند.

فرآیند تکمیل ثبت نام و پرداخت وجه خودرو های بهمن موتور در سامانه یکپارچه برای موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲، در بازه زمانی مذکور، از طریق سایت فروش محصولات گروه بهمن امکان پذیر است. لازم به ذکر برای متقاضیان واجد شرایط با ارسال پیامک از طرف شرکت، اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟