آرتا پلاس سبلان خودرو مایوان، مینی بوس جدید پایتخت

قرارداد فروش مینی بوس آرتا پلاس، محصول شرکت سبلان خودرو‌ مایوان که از تولیدات فوتون چین می‌باشد، با شهرداری تهران منعقد گردید.

شنبه - ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶
آرتا پلاس سبلان خودرو مایوان، مینی بوس جدید پایتخت

در هفته ای که گذشت قرارداد فروش مینی بوس آرتا پلاس محصول شرکت سبلان خودرو‌ مایوان با شهرداری تهران منعقد گردید. این اتفاق سرآغاز خوبی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کلان شهر تهران و الگویی برای نوسازی ناوگان شهری کلان شهرها و شهرهای کشور می باشد.

شایان ذکر است آرتا پلاس که محصول شرکت فوتون چین بوده که با اخذ استانداردهای ۸۵ گانه این مینی بوس با بالاترین رتبه کیفی مورد تایید کمیته فنی و بازرگانی وزارت کشور می باشد. با توجه به امکان انتخاب انواع پیکر بندی و جانمایی ظرفیت تعداد سرنشینان، می‌توان آن را برای سفرهای بین شهری نیز مورد استفاده قرار داد.

انعقاد قرارداد فروش مینی بوس آرتا پلاس محصول شرکت سبلان خودرو‌ مایوان با شهرداری تهران

مینی بوس آرتا پلاس سبلان خودرو مایوان در حالت استاندارد دارای پیکربندی ۱+۲۲ نفره بوده و در صورت تمایل مشتری، امکان سفارش آن با درب عقب برای ورود و خروج سرنشینان نیز وجود دارد. محرک این مینی‌بوس فوتون، یک موتور ۳.۸ لیتری ۱۵۵ اسب‌بخاری کامینز با توان تولید ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بوده که به گیربکس دستی ZF متصل است و از یک باک ۱۲۰ لیتری گازوئیل تغذیه می‌کند.

صندلی بادی، تاخوگراف، میکروفن راننده، پخش دیجیتال با قابلیت پخش MP3 و پورت USB و جالیوانی از جمله امکاناتی هستند که برای راننده در مینی بوس آرتا پلاس سبلان خودرو مایوان در نظر گرفته شده. در بخش سرنشینان نیز در کنار امکان سفارش کمربندی ایمنی برای صندلی‌ها، نورپردازی LED و WiFi در نظر گرفته شده و جای روزنامه و تبلت دستی به همراه قفسه بار دستی در دسترس سرنشینان است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • سياوش | 24 تیر 1402 - 12:05

    خودرو هاي مونتاژي چيني بايد از نوع پيشرفته اون باشه نه اينكه با امكانات ساده مثل پورت يو اي بي يا پخس ام پي تري و غيره
    در دست رس بودن خودرو براي مستريان و قيمت مناسب يا اقساطي بودن هم از اصول توليد و مشتري مداري هست كه متاسفانه ما اون رو نميبينيم

  • مهدی عبدلی | 14 مهر 1402 - 15:35

    بسم الله الرحمان الرحیم
    سلام خدمت مسولان محترم قبل هرچیز جامعه مینی بوس داران از قشر ضعیف جامعه هستن وزحمتکش بزرگان شما خودرو هایه فرسوده اینها جمع اوری کنید وبا اقساط وقیمت مناسب که در توان راننده گان محترم هست اینها تحولشان بدهین چون فواید این کار بیشتر باعث ارزش واحترام وراحتی مسافران هم خواهد شد وشاهد ناوگان استاندارد وزیبا درکشور خواهیم بود با تشکر مهدی عبدلی راننده مینی بوس