نبض تولید فردا؛ از بروجرد و سمنان، تا تمام ایران

گزارش ها حاکی است فردا موتورز تولید و عرضه خودرو های خود را سرعت بخشیده و برنامه های مختلفی را نیز جهت عرضه محصولات جدید در سال جاری دارد.

یکشنبه - ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
خودروهای شرکت فردا موتورز در حال حمل بر روی خودروبر

فردا موتورز به عنوان یکی از خودروسازان فعال بخش خصوصی در حال حاضر تولید محصولات سواری مختلفی از جمله SX5، T5‌ و سوبا M4 را در سایت های تولیدی خود در شهرهای سمنان و بروجرد دنبال می کند. گزارش ها از خط تولید و نمایندگی های فروش این خودروساز حاکی است این شرکت عرضه و تحویل محصولات خود را سرعت بخشیده و برنامه های مختلفی را نیز جهت عرضه محصولات جدید در سال جاری در دست اقدام دارد.

خودروهای تولید شده در شرکت فردا موتورز

نگاهی به وضعیت تولید در فردا موتور به عنوان بازیگری نسبتا نوپا در بخش تولید بین خودروسازان خصوصی نیز حاکی از آن است که آهنگ تولید در سایت های بروجرد و سمنان، ریتم خوبی به خود گرفته. طبق آماری که وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تولید انواع خودروی سواری در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ توسط خودروسازان داخلی (دولتی و خصوصی) منتشر کرده، فردا موتورز در این مدت موفق به تولید ۱۸۰۷ خودرو از سه محصول SX5 و T5 برند FMC و M4 برند سوبا شده که نسبت به ۱.۵۲۴ خودروی تولید شده توسط این خودروساز بخش خصوصی در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱، نشان از یک رُشد ۱۹درصدی در تولید دارد.

خودروهای تولید شده در شرکت فردا موتورز

در این لیست، اضافه شدن خودروی M4 به آمار تولید فردا موتورز خودنمایی می‌کند، خودرویی که با آن، برند سوبا نیز برای فردا، شروع به کار می‌کند. سوبا M4 به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi ساخت میتسوبیشی شنیانگ مجهز است که ۱۹۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر به جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک WDCT منتقل می کند. این خودروی ۷ نفره در کنار داشتن کیسه هوای پرده ای کامل، جانبی جلو و رو به روی سرنشینان جلو به کیسه هوای جانبی سرنشینان عقب هم مجهز است و با صندلی های برقی ردیف دوم به همراه سردکن و گرمکن هوشمند، ایمنی و راحتی بیشتر را برای مهمانان خارجی فراهم کرده است.

انتهای پیام

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟