مشوق‌های خرید MG5 برای چینی‌ها

نسل جدید MG 5 که یک سدان کامپکت اقتصادی با قیمت ۹.۳۷۰ تا ۱۲.۸۲۰ دلار می‌باشد، با مشوق‌های متنوعی برای جلب نظر خریداران چینی عرضه می‌شود.

دوشنبه - ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
تازه‌ترین نسل خودروی ام‌جی۵ برای بازار چین

ام‌جی در حالی عرضه تازه‌ترین نسل MG5 را در بازار چین آغاز می‌کند که برای خریداران آن، مشوق‌ها و تسهیلات متنوعی در نظر گرفته، مثل امکان خرید اقساطی ۲۴ ماهه با بازپرداخت روزانه ۱۰ یوان و بدون بهره، حداکثر ۵هزار یوان تخفیف خرید نقدی، حداکثر ۵هزار یوان تخفیف در طرح جایگزینی و ترافیک پایه رایگان مادام‌العمر برای اینترنت داخل خودرو.

تازه‌ترین نسل خودروی ام‌جی۵ برای بازار چین

نسل جدید ام‌جی ۵ با تغییراتی گسترده در طراحی ظاهری و داخلی به بازار می‌آید و قرار است با دو پیشرانه عرضه شود؛ یکی ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است، برای سری Vibe با ۱۲۹ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۸ نیوتن‌متر گشتاور که به گیربکس ۵ سرعته دستی و یا CVT متصل است و دیگری ۱.۵ لیتری توربو، برای سری Essence با ۱۸۱ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور که به گیربکس ۷ سرعته اتومات دو کلاچ است.

تازه‌ترین نسل خودروی ام‌جی۵ برای بازار چین

نمونه تنفس طبیعی که در سیکل ترکیبی، صدی ۵.۷ لیتر بنزین می‌سوزاند، بسته به تیپ تجهیزاتی، قیمتی در محدوده ۶۷.۹۰۰ تا ۸۸.۹۰۰ یوان دارد یعنی ۹.۳۷۰ تا ۱۲.۲۶۵ دلار. نمونه مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربو هم که متوسط مصرف سوختش، صدی ۵.۹ لیتر اعلام شده، در دو تیپ عرضه می‌شود که یکی، ۹۲هزار ۹۰۰ یوان (۱۲.۸۲۰ دلار) قیمت دارد و دیگری ۹۹هزار ۹۰۰ یوان معادل ۱۳.۸۰۰ دلار.

تازه‌ترین نسل خودروی ام‌جی۵ برای بازار چین

این خودرو در تیپ های ارزان‌قیمت و به اصطلاح پایه نیز دارای امکاناتی نظیر شش ایربگ، نمایشگر ۱۰ اینچ لمسی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی با رابط کاربری اندروید و iOS، ترکیب گیج‌های آنالوگ و کامپیوتر سفری برای نشانگرهای پشت فرمان، سیستم صوتی با چهار بلندگو، پوشش چرم مصنوعی صندلی‌ها و رینگ‌های ۱۷ اینچ هستند. برای مدل Essence مواردی نظیر سیستم صوتی با ۶ بلندگو، سیستم دید ۳۶۰ درجه، سانروف و … نیز به لیست امکانات اضافه می‌شود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟