تغییرات سدان اقتصادی نیسان سنترا برای مدل ۲۰۲۴

از اواخر تابستان امسال، مدل ۲۰۲۴ سدان کامپکت نیسان سنترا با یک سری تغییرات ظاهری و بازنگری‌‎هایی در امکانات و پیشرانه، به بازار خواهد آمد.

سه شنبه - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
سدان ژاپنی نیسان سنترا ۲۰۲۴

نیسان برای مدل ۲۰۲۴، هم در طراحی سنترا بازنگری‌هایی انجام داده، هم لیست امکانات آن را به روز کرده و هم تغییراتی در پییشرانه آن اعمال کرد. در این ظاهر به‌روز شده که همسو با تغییرات در طراحی تازه‌ترین مدل نیسان سیلفی (همزاد مختص بازار چین سنترا) صورت گرفته، شاهد بازنگری‌هایی در طراحی چراغ‌ها، جلوپنجره و همچنین فرم کلی سپر هستیم و می‌توان گفت آن مدرنتینه بصری لازم را به سدان اقتصادی نیسان داده.

سدان ژاپنی نیسان سنترا ۲۰۲۴

در نمای عقب اما تغییرات، به اندازه نمای جلو، مشهود نیست و محدود شده به بازنگری در فرم زیر سپر و همچنین خذف خطی که از زیر چراغ‌ها، تا پایین گلگیرهای عقب امتداد داشت. و این حس آشنا، در طراحی داخلی نیسان سنترا ۲۰۲۴ نیز وجود دارد، جایی که نه‌تنها تغییر محسوسی در طراحی و چیدمانش احساس نمی‌شود، بلکه از نمایشگر بزرگ ۱۲.۳ اینچی هم که بصورت استاندارد مدل جدید نیسان سیلفی بازار چین عرضه می‌شود نیز خبری نیست. در عوض، همان نمایشگر ۷ یا ۸ اینچی که در نمونه های پیش از فیس‌لیفت نیز عرضه میشد، بسته به تیپ تجهیزاتی، برای این خودرو قابل ارئه است.

سدان ژاپنی نیسان سنترا ۲۰۲۴

نیسان برای مدل ۲۰۲۴ گیربکس CVT را با هدف نرم‌تر شدن تعویض دنده های شبیه‌سازی شده، مورد بازنگری قرار داده که همین، می‌تواند مصرف سوخت موتور ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی سنترا را بهبود بخشد. هنوز در مورد میزان مصرف سوخت مدل جدید، اطلاعاتی منتشر نشده اما تا پیش از این، متوسط مصرف سوخت ترکیبی نیسان سنترا، به ترتیب صدی ۷.۱ لیتر برای تیپ‌های عادی و ۷.۴ لیتر برای تیپ اسپرتی‌تر RS بوده.

سدان ژاپنی نیسان سنترا ۲۰۲۴

در کنار این موارد، مدل ۲۰۲۴ نیسان سنترا حال بصورت استاندارد به مجموعه سیستم های ایمنی و همیار راننده Nissan Safety Shield 360 مجهز است. آغاز عرضه نیسان سنترا ۲۰۲۴ در بازار آمریکا برای اواخر تابستان برنامه‌ریزی شده و شروع قیمت آن، احتمالا از ۲۲ هزار دلار خواهد بود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟